![]() |
zwanger
Hallo! Ik ben echt bang. Ik heb sex gehad met een jongen net op de dag dat mijn maandstonden ook gingen stoppen. Alles was prima. Tot we erna ontdekten dat de condoom gescheurt was .. Ik pak niet de pil, dus als enige oplossing dacht ik de morningafterpil te kopen.. Toen ons slippertje gebeurd was, was dat om 04u snachts ongeveer, dus de volgende ochtend om 10u00 heb ik de morningafterpil gekocht en ingenomen.. Nu zijn we 2 dagen later, maar ben gewoon echt bang dat ik zwanger kan zijn.. Dit mag namelijk echt niet gebeuren, ik heb ook geen symptonen. Ik kan ook niet aan de pil geraken.
Wat denken jullie ? |
Ik denk dat je al een redelijk kleine kans had gezien je eisprong zelden zo vroeg plaatsvindt. Heel erg goed dat je een MAP hebt gehaald en je kunt nu gerust zijn dat je niet zwanger bent.
|
Ik heb het topic even op de goede plek gezet. Als je een MAP hebt gehaald ben je als het goed is niet zwanger.
|
MAP geeft je geen 100% zekerheid
Er is nog een kans voor zwangerschap |
Hoezo kan je niet aan de pil? En hoe oud ben je?
|
Over een maand een zwangerschapstest doen. Als je zwanger blijkt meteen de huisarts bellen. Die kan jou dan een pilletje geven dat je probleem oplost.
|
Citaat:
Ik zou me niet al te veel zorgen maken, en zodra het kan een test doen. Waarschijnlijk ben je niet zwanger, mocht het toch zo zijn dan kun je altijd dan verder kijken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |