Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Apple ID blijft om wachtwoord vragen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881732)

Little Phoebe 06-08-2013 10:58

Apple ID blijft om wachtwoord vragen

Hallo lezers,

ik heb sinds een paar weken een iphone 4 en hij doet een beetje vreemd. Alles werkt naar behoren, maar zo eens in de zoveel tijd besluit Apple dat mijn ID niet klopt en dat ik die moet resetten. Ik dacht dat ik gewoon een domme mongool was die elke keer het wachtwoord vergat, maar nee, zelfs een aantal minuten nadat ik hem had aangepast, zei Apple dat ik pech had.
Toen heb ik Google geraadpleegd en bleek het aan iCloud te liggen, daar had ik mijn oude wachtwoord laten staan en daarom vroeg het kreng er steeds om.

Nou goed, ik heb nu 2 weken ongeveer dit wachtwoord, ik heb er gisteren nog een app mee gedownload en nog geen 2 minuten nadat die app binnen was, moest ik weer mijn wachtwoord invullen, die natuurlijk incorrect is. Wtf doe ik fout? Ik heb braaf alles netjes getypt, hoofdletters en cijfers waar ze hoorden, geen tikfouten, niks.

Wie heeft dit probleem ook en/of kan me ermee helpen?

tijmen2000 08-08-2013 07:54

Contact opnemen met Apple?

freyk 08-08-2013 17:57

Als je op je telefoon op de store uit- en dan weer inlogt?
(zie iphone > instellingen > store> appleid > logout)

Little Phoebe 08-08-2013 22:25

Citaat:

tijmen2000 schreef: (Bericht 33238058)
Contact opnemen met Apple?

Dat was plan B, ik hoopte dat iemand me kon helpen :p
Citaat:

freyk schreef: (Bericht 33238735)
Als je op je telefoon op de store uit- en dan weer inlogt?
(zie iphone > instellingen > store> appleid > logout)

Ja, dat deed ik vorige keer en toen kreeg ik elke 2 minuten een pop up (omdat mijn wachtwoord er niet correcter op werd volgens Apple). Nu krijg ik alleen een pop up als ik whatsapp open. Ligt dat er misschien aan dat ik daarvoor heb betaald?

Little Phoebe 14-08-2013 18:02

Ik heb mijn wachtwoord maar gewoon weer aangepast, ik werd er gek van. Heb nu icloud uitgezet, misschien helpt dat.

Little Phoebe 08-09-2013 12:56

Even een update voor mensen die hier misschien ook last van hebben: nu de iCloud uit staat (helemaal uitgelogd), heb ik nergens meer last van en werkt alles als een zonnetje.

deadlock 10-09-2013 12:37

Behalve dan dat het een Apple is.

Quintiano 10-09-2013 13:03

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 33276220)
Behalve dan dat het een Apple is.

(y)

deadlock 10-09-2013 23:06

Ik vind het best grappig dat je een vrij belangrijke feature moet uitzetten om iets goed te laten functioneren :ghe:

Quintiano 11-09-2013 07:06

Alles voor de shine ;)

Little Phoebe 12-09-2013 11:59

Er is vast wel een manier om het te laten werken, bij mijn pa gaat het wel, maar ik heb geen zin om het uit te zoeken. Gebruikte de iCloud toch ook al niet, dus het is geen drama.

gele pompoen 04-11-2013 14:17

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 33236052)
Hallo lezers,

ik heb sinds een paar weken een iphone 4 en hij doet een beetje vreemd. Alles werkt naar behoren, maar zo eens in de zoveel tijd besluit Apple dat mijn ID niet klopt en dat ik die moet resetten. Ik dacht dat ik gewoon een domme mongool was die elke keer het wachtwoord vergat, maar nee, zelfs een aantal minuten nadat ik hem had aangepast, zei Apple dat ik pech had.
Toen heb ik Google geraadpleegd en bleek het aan iCloud te liggen, daar had ik mijn oude wachtwoord laten staan en daarom vroeg het kreng er steeds om.

Nou goed, ik heb nu 2 weken ongeveer dit wachtwoord, ik heb er gisteren nog een app mee gedownload en nog geen 2 minuten nadat die app binnen was, moest ik weer mijn wachtwoord invullen, die natuurlijk incorrect is. Wtf doe ik fout? Ik heb braaf alles netjes getypt, hoofdletters en cijfers waar ze hoorden, geen tikfouten, niks.

Wie heeft dit probleem ook en/of kan me ermee helpen?

Hangt ervan af of je jailbreaker hebt gebruikt. Zo ja, direct verwijderen. Normaal zou het dan wel lukken.

Little Phoebe 04-11-2013 14:26

Ik heb geen jailbreak. Op mijn vorige telefoon wel, en daar heb ik dit probleem nog nooit gehad, dus het lijkt me niet dat het daaraan ligt.
Hij deed het laatst weer, maar wel minder vaak sinds mijn cloud uit staat.

ihulp.net 19-06-2015 20:16

Hey ik heb een how to filmpje gemaakt voor als je appleid blijft hangen in het oude email adres dit kan ook de oorzaak zijn. Oplossing - Apple ID blijft hangen op oud email adres

Svn 20-06-2015 21:56

Citaat:

ihulp.net schreef: (Bericht 33797118)
Hey ik heb een how to filmpje gemaakt voor als je appleid blijft hangen in het oude email adres dit kan ook de oorzaak zijn. Oplossing - Apple ID blijft hangen op oud email adres

Leuk voor jou, laatste post is van 2 jaar terug.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.