![]() |
snel klaarkomen
ik heb een probleempje, ik kom veel te snel klaar.als ik masturbeer kom ik binnen de 3 min klaar. als ik en mijn vriendin seks hebben kom ik klaar na ongeveer 5-10 min.ik ben bang dat ik mijn vriendin tekortschiet.
hebben jullie tips om later klaar te komen? |
Aantal uur voor seks masturberen. Als je voelt dat je komt gewoon even stoppen en je vriendin vingeren. Even rustig aan doen.
|
Citaat:
|
Je kan ook van standje veranderen, wat minder gevoelig voor jou is maar wel even lekker. Bijvoorbeeld zij boven op?
|
Ik heb dit ook, masturbeer op voorhand, denk aan iets anders als je bezig bent, ik denk zelf aan mn grootouders die hun behoefte doen. Lol het werkt wel. Het is trouwens volkomen normaal om snel klaar te komen 1/3 vd mannen komt regelmatig te snel klaar
|
5-10 minuten penetratie is op zich zo slecht niet. Als het te kort is voor je vriendin, ga dan voor een langer voorspel.
|
Ik kocht onlangs een pakje Durex performa en kwam erachter dat er een verdovend goedje inzit die na een tijdje je lid laat voelen alsof je bij de tandarts bent geweest. Ik vond 't niks maar misschien moet jij 't eens proberen.
|
De laatste keer dat ik bij de tandarts was, kreeg ik een wortelkanaalbehandeling.
Bedoel je zo'n gevoel? |
Citaat:
Citaat:
|
bedankt allemaal voor de tips, ik zal ze eens proberen
|
Gewoon, even stoppen en iets later verder gaan. Lastig.
|
Als ik bij de tandarts ben doet ie niks aan me lid hoor. Weet niet hoe dat bij jou gaat?
|
Jij bent echt grappig.
|
WTF waarom beginnen we over tandarts
|
Citaat:
|
Mijn tandarts trekt met zijn been!:herp:
|
Ok genoeg over tandartsen nu. Ontopic verder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |