![]() |
GEZOCHT :nickname
hallo ,
ik ben opzoek naar een nickname die ik kan gebruiken op alle games die ik speel (bf3 , planetside2, mmorpg's) en sinds ik verschrikkelijk slecht ben in een nickname vinden kom ik bij jullie opzoek naar een nickname die jullie kunnen verzinnen voor mij . Hopelijk vindt ik hier een leuke nickname die ik voor de rest van mijn gameperiode kan gebruiken (dus zorg wel dat het een nickname is die niet zoveel voorkomt a.u.b.):p |
Wat is je voornaam?
|
Is je nick op dit forum niet goed?
Want persoonlijk vind ik het niet verstandig om meerdere identiteiten te hebben, wanneer je reputatie wil opbouwen. |
Nicknames moet je zelf verzinnen.
|
biesloak
|
NobodyEpix! :D
|
De Roflcopter3000 :P
Nee maar je kan op van die random name sites wat rond kijken |
Kies iets origineels, zoals XxNarutoxX[BR].
|
Citaat:
|
Ik kies altijd voor korte namen,
Zoals: OG Scaf Scavfa Nikkle |
Ik houd altijd wel van Nederlandse nicknames. Zo ben ik 'Nachtschade', 'Etterstekker', 'Voorhamer', 'Klauwhamer' en 'Galbaque' in verschillende online dingskes. Nicks als 'Treurterreur', 'Knetterclown' of 'Cliniclown' en dergelijke vind ik ook altijd bijzonder charmant.
|
'Changshan' heeft me nog wel eens wat misvattingen van anderen opgeleverd. :D En niet altijd had ik de mic aangesloten om ze te kunnen verbeteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, waarom zeg je dit op mijn quote?
|
Haha reputatie met gamen. Tenzij je daadwerkelijk pro-gamer bent en er geld mee verdient, is dat compleet onzinnig.
|
Citaat:
|
De Pens.
|
Kijk eens naar bekende merken en draai de naam om, zo komt mijn naam van Monster Energy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet bij je zelf denken per game, welke dingen komen er in voor bv: battlefield en je wilt vooral medic doen
Dan doe je bijvoorbeeld iets met medic erin: ThatMedicGuy, MedicMan of Medic4Life Doe wat met het spel te maken heeft en laat je fantasie het werk doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |