![]() |
jezelf pijpen 13/14/15 jaar
ik kwam laatst op het idee om mezelf te pijpen maar ik wist niet hoe dus heb ik op google opgezocht uit eindelijk is het me gelukt om mijn eikel in mijn mond te nemen dat vond ik een erg prettig gevoel maar daarna vond ik mezelf vies omdat ik aan mijn eigen lul zoog ik zou graag willen weten of er meer jongens van 13/14/15 jaar die zichzelf pijpen
|
En het is niet vies om jezelf af te trekken? Beide zijn een vorm van masturbatie, niks ergs aan.
|
mooi zo maar ik denk niet dat ikhet weer ga doen want ik probeerde het net en ikhaalde het niet
|
hoe is je dat gelukt dan ? haha ik probeerde het wel is maar lukte niet
|
jezelf proberen te pijpen is niet zonder gevaar had ik gelezen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet gewoon opletten dat je je spieren niet verrekt etc. Want als je ineen voorover vliegt alsof er een aambeeld op je valt is dat niet zo fijn.
|
Waarom is het belangrijk dat ze je leeftijd hebben?
|
Degene in mijn sociale omgeving die dat kan heeft er nooit moeite voor hoeven doen, dus ik vermoed dat 't voornamelijk fysieke aanleg is. /anekdotisch bewijs
De meeste mensen kunnen er niet bij. |
|
Citaat:
|
Toen ik zo een 11-12-13 jaar was kon ik wel mijn piemel in mijn mond nemen als ik achterover op mijn rug lag en ik heb dat veel gedaan want het gaf echt een heerlijk gevoel. Ik was in een gymclub van de school en ik weet dat anderen dat ook deden heb ik een paar keer in de kleedkamers gezien.
In die tijd had ik nog geen sperma: alleen een opgewonden gevoel waarbij ik mijn piemel dan ook voelde schokken. Dat was dan eigenlijk een 'droog orgasme' maar ik wist het dan nog niet. En tegen de tijd dat ik veertien was had ik wel orgasme met zaadlozing maar was ik niet soepel genoeg meer om mijn piemel meer dan een paar seconden in de mond te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat hij dat 5 jaar na dato nog weet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan het m'n eikel kussen zeg maar en ik heb ook de fout gemaakt om op m'n gezicht klaar te komen, het was heel raar en warm en ik voelde me erg vies zelfs nadat het schoon was...
|
Waarom voelde je je vies nadat je je gezicht had schoongemaakt?
|
Valse schaamte.
|
Citaat:
|
Nou, het is dus ook een beetje schaamte.. Je hoeft je daar echt niet voor te schamen, hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |