![]() |
Fb+ saaiers #1862
Kusjes
|
Miekje* 59
Neko* 44 Quintiano 42 Chick Rock 39 Lusi 36 Frayne 36 Paranoide 32 Sadye 27 Pierrot 25 Pip 18 Klovorhop 18 Ertur 14 Lieveheersbeest 13 .sann 13 Absinthe. 12 Little Phoebe 9 Ingegerd 9 MargotTenenbaum 7 lovage 7 Qimm 6 Dark Phoenix 5 Sarah 5 Carn 4 Turk February 4 Snebbeltje 3 Etmakas 2 umberto 2 ßuerp 2 Nemo 2 Schrödinger 2 Haubenmeise 2 DonaldFuck 1 Martiño 1 Tink* 1 Noedelhap 1 deadlock 1 |
Ik ben trouwens ook ernstig bejaard. Ik brei, ik haak, ik origami ennn ik heb een scootmobiel. Beat that! :p
|
LP:nono:
|
Lieveheersbeest; toen heette ik nog apate ;). Heb mijn account tijdje terug verwijderd. Maar goed, ik heb weer meer tijd dan toen ik m verwijderde :p
|
Lp hoe is het met jou? Heb jou ook al en tijd niet echt gesproken!
|
Oei, 59 posts :D Ik heb echt geen leven. Ok, ik heb wel een leven, maar vakantie.
|
Citaat:
|
Ik wil eigenlijk mijn vriend opbellen om te vragen of hij chocoladekaas voor me wil kopen, maar we hebben nog zoveel zoete troep in huis dat het een beetje zonde is om nieuwe te halen.
|
Ofwel er is oorlog uitgebroken, ofwel iemand is zijn bruiloft, verjaardag en/of dronkenschap aan het vieren met groot vuurwerk. Ik gok het tweede.
|
chocoladekaas :confused:
|
Citaat:
|
Maar wat is het dan precies?
|
Ik keek net de nieuwste Dexter en wtf :eek:
|
Ik was op Marktplaats aan het kijken naar honden en er staan zoveel advertenties op waar in gezegd wordt: "Wegens tijd- en ruimtegebrek zoeken we een nieuw huisje voor onze zes maanden oude puppy." Ik snap dat niet zo goed, je bedenkt toch voordat je een hond koopt wat realistisch is qua grootte en hoeveel tijd je er ongeveer in kunt/wil steken? En als je voor een puppy gaat, dan boek je daar ook tijd bij in voor een cursus. Ik word daar een beetje boos van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, ik wilde een nieuw saaitopic openen omdat de oude bovenaan de pagina stond. Dat is verwarrend forumbazen :mad::nono:
Dag 2 Boulevard was wederom erg fijn. |
Citaat:
|
ik ben net naar het stomste examenfeest ooit geweest. alleen maar zuipende mensen die liggen te kotsen.
|
Sorry :D
Pff, ik was net zo lekker aan het opnemen, komt mijn vader thuis. |
Mijn vriend is vanochtend om elf uur op de studeerkamer gaan zitten met een omgegooide doos Lego. Hij heeft mee boodschappen gedaan en is beneden geweest om te eten, maar hij is nog steeds met z'n Lego bezig. Hij heeft al een vrachtwagen gebouwd, een treinbaan met alles erop en eraan (die het ook echt doet en ik moest komen testen :D <3) en is nu bezig aan het politiebureau. :D :lief:
|
ik ga slapen, ik ben kapot. trusten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welk liedje?
|
Whiskey :p
|
Ik heb een htc one sv besteld
|
Citaat:
|
Citaat:
Geeneens borduren? Dat had ik eigenlijk wel bij jou verwacht! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'Chocoladekaas' is het vieste wat ik deze week gehoord heb.
|
Ik zou het best willen proberen eigenlijk :O
|
De daadwerkelijke dingen of jouw beeld bij het woord 'chocoladekaas'?
|
Bij de AH hadden we eerst echt chocoladekaas. Als in zoete roomkaas. Je had roomkaas met speculaaskruiden en -kruimels, en met chocoladehagelslag. Ze zijn inmiddels alweer uit het assortiment want ze verkochten voor geen meter :P
|
En ik moet nu denken aan deze:
:o |
Hallo saai!
|
Citaat:
|
Is chocoladekaas niet een soort choba/pastamengsel? Choba was vroeger echt favoriet hier thuis :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja! :o Maar dan is die kaas toch gewoon een iets vastere vorm vna chocolademousse. Of lossere vorm van chocoladeboter.
|
Citaat:
Ik ben een beetje bezig met thema's en eentje is studentikoos. Dat is voor ons zelf niet zo'n probleem, want je trekt gewoon een blousje met een stropdas aan of iets, maar qua aankleding is dat nog best lastig :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Catering is niet mijn afdeling ;), is ook niet de aankleding. Bovendien mogen we ze niet alleen maar bitterballen, pizza en bier geven. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |