![]() |
Gesprekken die je opving in het OV of elders #nummer
Omdat dit topic altijd leuk was.
Gisteren in de AH hoorde ik dit, inclusief mocro-accentje: "Je moet niet die witte Kinder Bueno nemen, vriend. De normale is veel spanger." |
In de dierentuin bij de coloradopad, die met de voorpootjes tegen het glas hopt.
Meisje van 6 of 7 probeert het informatiebordje te lezen, maar het is een te lang woord. Moeder helpt haar: "dat is een kikker en hij wil je een kus geven en dan verander je in een prins!" |
In de dierentuin, een medewerker loopt met een emmer vis richting de pinguins.
Mijn vader tegen mijn oma: "kijk, een hele emmer vis" De medewerker, zonder te stoppen met lopen, schijnbaar niet tegen mijn vader maar in zichzelf: "ja, altijd lekker" |
In de dierentuin, in het mangrovebos.
Jongetje: waar zijn hier de dieren? Vrouw die waarschijnlijk de oma van het jongetje is: daar is een schildpad, maar verder zijn hier alleen rare bomen |
In de dierentuin, bij de varaan. Er hangen twee bordjes, een met de naam van dit soort varaan en waar hij voorkomt en een getiteld "grote bekken" met informatie over hoe hij eet.
Man tegen een groepje kinderen: "Dit is nou de grote bekken" |
Citaat:
|
Citaat:
|
De dierentuin <3 ik heb gelijk zin om weer eens te gaan!
|
Citaat:
|
FORUMMEET IN DE DIERENTUIN
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kastwoordjes!
|
Citaat:
|
Vrouw bij de wandelschoenen: moet je deze nou een maat groter kopen?
Ik: dat hangt af van welke sokken je er in draagt Vrouw: oh, sokken. Ik heb helemaal geen sokken Man: dan kopen we eerst sokken voor je Vrouw: deze sokken zijn er helemaal niet in maat 38! Kijk, het is dit of dat (laat sokken zien aan man). Welke moet ik dan hebben? Man: een maat groter natuurlijk, je doet ze toch ook in schoenen van een maat groter. |
:D:D:D
|
Sarah's topic :D :lief:
|
Citaat:
|
Haastige graffiti op een nieuw elektriciteitskastje: "STOMME SCHONE KAST".
|
Net in het lokaal waar ik nu zit door medestudenten: 'mits en tenzij betekenen gewoon hetzelfde'. Van dezelfde persoon die ook net gilde dat ze net voor 't eerst in de ub was geweest.
|
Een klasgenootje van mij zei laatst: "Ja, ik vond dat mijn vriend beter een huis kon kopen, want als er dan ooit eens iets gebeurd, kun je dat nog verhuren of aan je kinderen verkopen. Dat kun je met een huurhuis niet." :confused: Ik heb al best wel wat redenen gehoord om een huis te kopen en niet te huren, maar dit had ik nog nooit gehoord.
|
Collega aan de telefoon:
"ja, ik bel over een vrouw die ik hier heb opgevangen, zij is van de fiets gevallen..." :D :o |
Twee vrouwen bij het stoplicht.
> "Ze haat tante Toos." < "Waarom haat ze tante Toos?" > "Ze heeft een hekel aan alle wijven." |
Marktman over de broodjes: "ze zijn nog warm!"
Vrouw die de broodjes koopt: "oh, dat is niet erg hoor" |
:D
|
:D :lief:
|
Winkeljuffrouw: Weet u zeker dat het raam 1,70 breed is?
Mevrouw: Ja! 1,70! Of toch zeker 1,50. Winkeljuffrouw: *laat 1,70 zien* Mevrouw: Hmm, dat is wel breed. Winkeljuffrouw: 1,50 doen dan? Mevrouw: IK KOM WEL VAN BELVEDERE HE! Vriendin van mevrouw: Het zou best 1,50 kunnen zijn ja. Mevrouw: Waarom heb ik het nou niet opgemeten? Ik zal wel honger hebben gehad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |