![]() |
Branderig gevoel oog.
Hey,
Ik heb de laatste tijd dat een van mijn ogen erg gaat branden, doet geen pijn en als ik gewoon kijk heb ik er maar een beetje last van, maar als ik dan mijn oog dichtdoe gaat het erg tranen, zelf dacht ik dat dit komt doordat soms tijdens het roken er rook in mijn ogen komt.(heb een bril en dan komt er makkelijk rook achter mijn bril en dan zo mijn oog in), Dat ik zon brandend gevoel in een van mijn ogen heb is meestal een periode van 2 dagen en kan me linker of rechter oog zijn. Weet iemand of hier wat tegen te doen is? Mvg, Marc |
Vaker knipperen/vermoeide ogen door bijvoorbeeld te weinig slaap of ander ritme in de vakantie/hooikoorts/andere allergieën?
Eerste twee lijken me nu het meest voor de hand liggend. |
Je brik afzetten tijdens het roken en naar de dokter gaan als het niet weg gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Nu ik erover nadenk, begin ik me af te vragen waar de rode ogen vandaan komen als mensen blowen en of dat misschien in verband zou kunnen staan met geïrriteerde ogen. Edit: de rode ogen komen van vasodilatatie door cannabis-gebruik. |
@nienna*
Offtopic: Rode ogen kwamen doordat de bloedwegen werden verdikt en bloed juist sneller/slomer ging stromen? dat is mij in iedergeval verteld Ontopic: misschien dan toch is naar huisdokter gaan |
Citaat:
Je zou naar de dokter kunnen gaan, maar je zou ook nog even kunnen wachten, op betere tijden slapen en acht uur per nacht en als dat niet helpt, naar de huisarts gaan. |
OMG, ik heb daar ook last van de laatste tijd, en mijn vader ook! Ik weet ook niet wat het is :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |