![]() |
Beetje bijverdienen
Beste mensen,
Ik een bijbaantje op zaterdagochtend van 4 uur. Het betaalt prima, maar ik kan daar niet ik zou wat meer willen verdienen. Ik heb het ontzettend druk met school en daardoor nauwelijks tijd om meer te gaan werken. Ik kan ook niet ergens anders werken, omdat ze je dan de hele dag willen of te veel uren. Toch zou ik wel wat willen bijverdienen. Ik praat niet over honderden euro's, maar kleine bedragen tellen ook mee. Weet iemand iets simpels of iets wat ik thuis kan doen en toch een beetje kan bijverdienen? Zodat ik het met mijn studie kan combineren. Alvast bedankt ;) |
Oppassen
|
Hoe oud ben je? Bijles geven kan vaak aansluitend aan school, en als je goed bent verdient het ook goed.
|
Strobe en Lusi geven goede tips en folders of een huis-aan-huiskrantje kan ook nog. Daar ben je niet heel veel tijd aan kwijt (moet je wel van die geplastificeerde folders nemen zodat je niet hoeft te vouwen) en je verdient wel wat extra, wel niet heel veel maar het is toch weer meegenomen.
|
auto's wassen van vrienden en familie, klusjes in en om het huis bij diezelfde vrienden en familie.
|
Albert Hein verdient ook goed (is mn broer nog ergens handig voor)
|
AH verdient helemaal niet goed :D En waar is je broer dan handig voor? Zorgen dat ie meer te besteden heeft dan jij?
|
Maak een website , dat is absoluut zelfsandig, flexibel simpel.
Ga je met de trend mee? Dan word je site meer bezocht en kan je advertenties plaatsten, waardoor je geld verdiendt. Het mooie eraan is dat het thuis is.Een andere optie is producten van het buiteland aanschaffen en*doorverkopen voor een hogere prijs. Als je deze 2 opties combineerd kom je wel rond hoop ik. |
Ik ben 19. Ik zit al op het HBO en ik heb het wel druk met mijn studie. Ik werk al op zaterdagochtend, maar wil niet de hele dag besteden aan werken, omdat mijn weekendje het enige momentje vrij is voor mij van mijn studie ;) Ik heb het dan ook over bijverdienen. Ik pas ook wel eens op, maar daar is niet genoeg vraag naar rondom.
Albert Heijn vind ik dus echt niets.. dan ga ik liever bij em-te, plus of de aldi. Klusjes doen kan, maar dan staan mensen je raar aan te kijken als je als 19jarige aankomt. Ik zoek echt simpele flexibele klussen die ik in mijn vrije tijd kan doen. |
Vraag op je Hogeschool of je bijles mag geven aan lagere jaars of dat je kan surveilleren bij tentamens. Verdient goed en kost niet heel veel tijd en bijles geven kan bijvoorbeeld ook 's avonds. Heb ik ook heel wat jaartjes gedaan.
|
Kijk eens op www.studentenwerk.nl of een dergelijke website of er in de buurt van jou vacatures zijn voor eenvoudige (bij)baantjes.
|
Ik verdien wat geld bij met het schrijven van reviews op Internet, als je geïnteresseerd bent naar de link, kan je me een persoonlijk berichtje sturen (aangezien ik niet zeker weet of je hier linkjes mag achterlaten)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |