![]() |
Hoe smaakt sperma?
Hoe smaakt sperma en kan je het gewoon doorslikken? Tot nu toe vond ik het maar een vies idee en heb het daarom ook nog nooit gedaan.
|
Dat kan gewoon en het smaakt niet heel duidelijk naar iets anders.
|
Als dunne lauwe snot.
|
Citaat:
|
Tot nu toe? Oeehh, plannen? :D
Overigens is het een iets wat vaste substantie, beetje plakkerig, maar ik zou niet zozeer iets kunnen noemen waar het naar smaakt. |
Je tong is opgedeelt in welke smaak je waar proeft, dus ik denk dat sperma vrij zuur smaakt, die smaak wordt namelijk achter op de tong waargenomen :').
|
zal je wat mailen ;)
|
Smaakt naar ananas
|
Even op de serieuze toer: Als je de keuze hebt uit de smaken; zoet, zuur, zout en bitter dan schijnt bitter de overhand te hebben, en als je geluk hebt heeft het daarbij een zoetige vleug. Bijna niemand vind het echt lekker, sommigen maakt het niet uit, en zelden wordt het als lekker ervaren. Dat heb ik allemaal gelezen in eerdere berichten, misschien op andere sites.
|
Citaat:
|
De smaak van sperma is afhankelijk van wat de jongen heeft gegeten of gedronken. Heeft hij inderdaad iets zoets op zoals ananas, dan smaakt sperma lekkerder dan wanneer hij asperges heeft gegeten of bier heeft gedronken.
|
Het is vooral zoutig, en als je pech hebt bitter.
Lekker is het nooit, maar het hoeft niet per se ranzig te zijn. Overigens smaakt het bij iedereen sowieso een beetje anders, maar het ligt ook aan het eet- en drinkgedrag van de persoon in kwestie. Zoet heb ik het nooit gevonden, maar het kan wel minder zout/bitter zijn dan normaal. Soms is het bijna 'smaakloos' (bij gebrek aan een beter woord: minder sterke smaak). |
Verschilt ook per jongen en wat hij gegeten heeft
|
Inderdaad eten, roken en drinken beïnvloed de smaak. Met ananas als bekendste voorbeeld.
|
Het heeft geen uitgesproken smaak volgens mijn weten. Een beetje zoutig misschien zou ik wel denken.
Maar zoet of bitter heb ik nog nooit geproefd. |
Citaat:
|
Nou deze topic er toch is
Sperma kan je doorslikken maar kan/is dat goed of juist slecht voor je ? Of kan het totaal geen kwaad ? |
Sperma kan HIV-virus bevatten dus als je wondjes in je mond hebt sowieso niet doen. Maar in de maag kan het geen kwaad, daar rekent het maagzuur er wel mee af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is achterhaald, smaakpapillen voor bepaalde smaken zitten over de hele tong verspreid en niet op één plek.
|
En daarbij is het natuurlijk een debiele assumptie dat sperma altijd achter op de tong terecht komt. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch proef je achter op de tong bitter better om tijdends het eten giftige stoffen uit te spugen. Gifitge stoffen zijn meestal bitter. En als je het in het begin niet merkt (puntje van je tong) proef is de kans groot dat je het later merkt. Maar overal proeven we wel bitter en zijn specifieke plekken, persoonlijk moeilijk te meten. |
Citaat:
|
Dat is best irritant. :y dat dingen fabels blijken te zijn.
Sperma is trouwens super vies. Ik bewonder iedereen die het binnen kan krijgen. En dat terwijl ik veel fruit eet.. Maar het kan bij anderen wel meevallen natuurlijk. |
Citaat:
Pijpen met condoom ?? |
Pijpen met een condoom suckt.
Maar eh ja, als je niet zeker weet of iemand een SOA heeft, zoals bijvoorbeeld bij een ONS, dan is het natuurlijk stom om zonder condoom seks te hebben (daar hoort pijpen bij). |
Citaat:
OT: Vrouwen zullen eerder over hun nek gaan van pijpen met condoom dan dat ze sperma doorslikken |
Citaat:
Wat weet jij daar nou van? :') |
De eerste keer dat ik het proefde was echt viesik doe het nooit meer :p
|
Citaat:
Maar condooms zijn nu eenmaal ondingen. |
Ik heb me eigen wondermiddel nog nooit geproefd en daar blijft het ook bij.
|
Citaat:
Latersss |
Citaat:
Maar als je wilt dat het lekker smaakt probeer dan een periode annanas te eten, schijnt een wondermiddel voor sperma te zijn. |
smaak verschil heel erg tip eet een paar dagen veel fruit en drink geen bier geen sigaretten/wiet en geen vet eten.
gewoon veel fruit vooral ananas helpt |
Inderdaad wat mr. Beats al zegt!
|
Dit is een onnodige vraag. Want uitlegge hoe iets smaakt is ongelovelijk moeilijk. Kan jij mij nu uitleggen hoe honing smaakt? Nee, je kan wel zeggen dat het zoet is maar dat verteld niet allea, want er zijn zoveel zoete dingen. Je vraag wordt beantwoord als je het zelf proeft, maar mischien is het slim als je het niet doet.
|
Het ligt er ook aan wat de man gegeten heeft. Al eet een man ananas of banaan word het zoeter.
|
wanna try? haha heb net een heleboel fruit gegeten! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil mijn vriendje pijpen maar hij heeft nog nooit seks gehad dus dan heeft hij geen soa en kank hem gewoon pijpen..toch?! zonder condoom al heeft hij die wel gekocht .dus als het moet met condoom
|
Weet je zeker dat hij nooit seks heeft gehad? Kan je hem daar 100% in vertrouwen? :)
Als hij geen soa heeft is pijpen zonder condoom geen probleem. |
oke das fijn om te weten :)
maar volgens velen is het een beetje zoutig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |