Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Volledige zaadlozing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882091)

Sjaakstra 16-08-2013 01:33

Volledige zaadlozing

Na een ejaculatie hoe lang duurt het dan voordat mijn ballen weer op volle oorlogssterkte zijn. En heb je ook meer sperma als je een paar dagen niet ejaculeert?

Patataap 16-08-2013 02:58

ligt aan de persoon en hoe opgewonden je bent.

bierkoning 16-08-2013 09:41

Hoelang dat duurt ligt aan de persoon. Wel zul je merken dat je na een paar dagen geen ejaculatie sneller klaarkomt, en er meer uitkomt. Als je kort daarna nog een ejaculatie hebt zul je zien dat er een stuk minder uit komt.

leslandes94 16-08-2013 13:20

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 33246788)
Hoelang dat duurt ligt aan de persoon. Wel zul je merken dat je na een paar dagen geen ejaculatie sneller klaarkomt, en er meer uitkomt. Als je kort daarna nog een ejaculatie hebt zul je zien dat er een stuk minder uit komt.

Dit inderdaad

Nitrogen 17-08-2013 16:23

Als je je een tijdje niet aftrekt, en dan ineens wel, komt er meer sperma uit en komt je orgasme sneller en is 'ie ook lekkerder.

Pluis 17-08-2013 16:28

het grootste volume komt niet uit je ballen, maar uit je zaadblaasjes. In principe heb je qua hoeveelheid zaadcellen altijd "volle sterkte" maar de zaadblaasjes zorgen voor het vocht en die zitten in de buurt van je prostaat. In principe zijn die na een paar uur volgens mij wel weer "vol"

Jonas16 19-08-2013 18:38

bij mij heeft de hoeveelheid die eruit komt niet veel te maken met hoe vaak ik het die dag doe of hoe lang het al geleden is. Bij mij is het gewoon hoe meer opgewonden ik ben, hoe meer eruit komt :) je zaadcellen zelf worden constant bijgemaakt, dus die raken in principe nooit op.

Nitrogen 19-08-2013 20:41

Citaat:

Jonas16 schreef: (Bericht 33249423)
bij mij heeft de hoeveelheid die eruit komt niet veel te maken met hoe vaak ik het die dag doe of hoe lang het al geleden is. Bij mij is het gewoon hoe meer opgewonden ik ben, hoe meer eruit komt :) je zaadcellen zelf worden constant bijgemaakt, dus die raken in principe nooit op.

Maar als er bijvoorbeeld 10 minuten tussen een orgasme zit merk je wel dat er minder uit komt.

leslandes94 19-08-2013 23:18

Citaat:

Nitrogen schreef: (Bericht 33249595)
Maar als er bijvoorbeeld 10 minuten tussen een orgasme zit merk je wel dat er minder uit komt.

Dat wel, maar dat komt omdat je dan jezelf de tijd niet gunt om nieuwe aan te maken,
Het is een beetje het effect van een telefoon oplader,

hoe langer je wacht hoe meer zaad en als de batterij vol is is die vol ....!

En als je de batterij maar 10 minuten oplaad dan is er weinig batterij (zaad)

mr beats 19-08-2013 23:41

lijkt me wel

jongscholiertje 20-08-2013 10:32

Ligt er ook aan of je seksueel actief bent en hoevaak je jezelf aftrekt of op andere manieren klaarkomt.

Als je jezelf aftrekt en klaargekomen bent, wordt hij daarna weer slap, maar bij mijzelf is hij dan ook gauw weer stijf en kan ik nog een keer, alleen duurt het dan langer en komt er inderdaad minder uit.

Als je een aantal dagen niet ejaculeert, dan heb je inderdaad meer sperma en is het klaarkomen ook heftiger en veel lekkerder. Je ballen kunnen nooit te vol worden, want als je te lang wacht met ejaculatie (bijvoorbeeld meer dan een week) dan kan je bijvoorbeeld s'nachts spontaan komen ("natte droom").

joeryvg 20-08-2013 12:25

Bovenstaand idd en ik merk ook dat het na een paar dagen dikker is (meer volume.)

leslandes94 21-08-2013 09:50

Citaat:

jongscholiertje schreef: (Bericht 33250006)
Ligt er ook aan of je seksueel actief bent en hoevaak je jezelf aftrekt of op andere manieren klaarkomt.

Als je jezelf aftrekt en klaargekomen bent, wordt hij daarna weer slap, maar bij mijzelf is hij dan ook gauw weer stijf en kan ik nog een keer, alleen duurt het dan langer en komt er inderdaad minder uit.

Als je een aantal dagen niet ejaculeert, dan heb je inderdaad meer sperma en is het klaarkomen ook heftiger en veel lekkerder. Je ballen kunnen nooit te vol worden, want als je te lang wacht met ejaculatie (bijvoorbeeld meer dan een week) dan kan je bijvoorbeeld s'nachts spontaan komen ("natte droom").

Ik heb al jaren geen natte droom meer gehad, kan het echt zo zijn dat als ik langer dan een week een natte droom krijg ?

jongscholiertje 21-08-2013 16:27

Citaat:

leslandes94 schreef: (Bericht 33251698)
Ik heb al jaren geen natte droom meer gehad, kan het echt zo zijn dat als ik langer dan een week een natte droom krijg ?

Volgens mij wel alleen weet ik niet of dat alleen in de begin periode en na een bepaalde periode stopt, of dat het blijvend is.
De zaadjes moeten er toch een keer uit lijkt mij.

leslandes94 23-08-2013 14:16

Citaat:

jongscholiertje schreef: (Bericht 33252574)
Volgens mij wel alleen weet ik niet of dat alleen in de begin periode en na een bepaalde periode stopt, of dat het blijvend is.
De zaadjes moeten er toch een keer uit lijkt mij.

Ja daar zit wat in denk ik, ik ga het eens uitproberen om een lange tijd niet te spelen met mezelf haha... Ik begin vanaf nu!

Yannickje 03-09-2013 07:35

Citaat:

leslandes94 schreef: (Bericht 33254879)
Ja daar zit wat in denk ik, ik ga het eens uitproberen om een lange tijd niet te spelen met mezelf haha... Ik begin vanaf nu!

En ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.