![]() |
Volledige zaadlozing
Na een ejaculatie hoe lang duurt het dan voordat mijn ballen weer op volle oorlogssterkte zijn. En heb je ook meer sperma als je een paar dagen niet ejaculeert?
|
ligt aan de persoon en hoe opgewonden je bent.
|
Hoelang dat duurt ligt aan de persoon. Wel zul je merken dat je na een paar dagen geen ejaculatie sneller klaarkomt, en er meer uitkomt. Als je kort daarna nog een ejaculatie hebt zul je zien dat er een stuk minder uit komt.
|
Citaat:
|
Als je je een tijdje niet aftrekt, en dan ineens wel, komt er meer sperma uit en komt je orgasme sneller en is 'ie ook lekkerder.
|
het grootste volume komt niet uit je ballen, maar uit je zaadblaasjes. In principe heb je qua hoeveelheid zaadcellen altijd "volle sterkte" maar de zaadblaasjes zorgen voor het vocht en die zitten in de buurt van je prostaat. In principe zijn die na een paar uur volgens mij wel weer "vol"
|
bij mij heeft de hoeveelheid die eruit komt niet veel te maken met hoe vaak ik het die dag doe of hoe lang het al geleden is. Bij mij is het gewoon hoe meer opgewonden ik ben, hoe meer eruit komt :) je zaadcellen zelf worden constant bijgemaakt, dus die raken in principe nooit op.
|
Citaat:
Maar als er bijvoorbeeld 10 minuten tussen een orgasme zit merk je wel dat er minder uit komt. |
Citaat:
Het is een beetje het effect van een telefoon oplader, hoe langer je wacht hoe meer zaad en als de batterij vol is is die vol ....! En als je de batterij maar 10 minuten oplaad dan is er weinig batterij (zaad) |
lijkt me wel
|
Ligt er ook aan of je seksueel actief bent en hoevaak je jezelf aftrekt of op andere manieren klaarkomt.
Als je jezelf aftrekt en klaargekomen bent, wordt hij daarna weer slap, maar bij mijzelf is hij dan ook gauw weer stijf en kan ik nog een keer, alleen duurt het dan langer en komt er inderdaad minder uit. Als je een aantal dagen niet ejaculeert, dan heb je inderdaad meer sperma en is het klaarkomen ook heftiger en veel lekkerder. Je ballen kunnen nooit te vol worden, want als je te lang wacht met ejaculatie (bijvoorbeeld meer dan een week) dan kan je bijvoorbeeld s'nachts spontaan komen ("natte droom"). |
Bovenstaand idd en ik merk ook dat het na een paar dagen dikker is (meer volume.)
|
Citaat:
|
Citaat:
De zaadjes moeten er toch een keer uit lijkt mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |