![]() |
leukste (dronken) feestjes
Ik vraag me af wat voor dingen jullie allemaal mee maken op feestjes als jullie erg dronken/stoned zijn.
ik zal vast beginnen : van de week had ik een feestje van een vriend van me en we hadden echt heel veel drank ingekocht (bier, energy, wodka, jagermeister, Bacardi , goldstrike). dus we hebben superveel shots genomen en wodka gummybeers gemaakt en we waren bijn allemaal dronken (7 jongens, 4 meisjes), dus ze hadden gwn seks in de badkamer, topless vrouwen, dronken zwembad, met z'n 5e onder 1 douche (terwijl er daarnaast een stelletje bezig was). en nog heel veel andere gekke chit |
Dit topic past beter hier op Drugs & Alcohol (y)
|
Koel nigelgein.
Hoe kan een zwembad dronken zijn? Shit* Geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van, of ik heb te weinig fantasie. |
Dat soort dingen zijn alleen maar cool zolang je er niet stoer over praat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ot: aparte jeugdigen, volgens mij heb je dit alleen geopend om hier stoer over te doen (n) |
Citaat:
OT: ik denk dat bijna iedereen met zoveel drank en "een paar gram wiet" wel bad gaat? |
Citaat:
|
Citaat:
Gellukig kweek ik niet mijn eigen wiet, Gellukig heb ik vaak van die fissa’s, ik weet heus ook wel wat het doet, maar ik hoef het niet aangedikt te vertellen om mezelf te bewijzen. Jij kent me niet eens, en weet dan al te vertellen wat ik wel en niet doe en wat ik wel en nog niet heb gedaan? zielig.... ga zo door, vertel nog maar een mooi ziek D0pe verhaal. |
Zo is het wel weer genoeg geweest.
Slotje en hier kan (ontopic!) verder gepraat worden: http://forum.scholieren.com/showthre...437&highlight= |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |