![]() |
Wat te doen...
.
|
haha diep van binnen is het fout GAST HET IS FOUT WANT HET IS JE NICHTJE.
denk toch een keer na je familie gaat het nooit goed vinden jullie kunnen elkaar nooit meer fatsoenlijk aankijken en het is volgens mij ook strafbaar |
Citaat:
|
Citaat:
OT: overleg goed met haar dát je weet dat het fout is. Komt goed ;) |
Seks met je nichtje is een Nederland niet strafbaar (als het vrijwillig is) maar denk er eens over na hoe jouw en haar ouders zouden reageren als ze het te weten komen. Ik ga er trouwens van uit dat jij ook 16 of ouder bent want anders is zij strafbaar. En je geeft zelf al aan dat het je niet helemaal lekker zit dus....
|
Doen, kan gewoon (y)
|
Even los van wie het is: als het niet goed voelt moet je het niet doen.
|
Doe haar niet alleen maar omdat ze toevallig wil, want die meisjes komen er nog zat.
|
Citaat:
Persoonlijk zou ik er neit aan moeten denken, maar ieder zijn eigen willetje natuurlijk. Wat al eerder is gezegd. Strafbaar is het niet, maar ideaal ook niet. Zeker als je haar verder niet voor een relatie zou willen. Dan is het puur seks, en daar tref je vast nog genoeg andere meisjes voor. |
In een aantal culturen is het zelfs fatsoenlijk als je met je nichtje trouwt! Gewoon doen joh als ze lekker is, zolang je maar geen kinderen maakt
|
Heb de offtopic conversatie even verwijderd. Dit kunnen jullie via PM doen.
|
Citaat:
Wat was er offtopic aan mijn reactie? Het is een feit dat Sgt Porkbeans tot voor kort een relatie had. Als dat nu nog steeds zo is (en als dit bericht al waar is, maar dat terzijde) zou het vreemd gaan zijn. Daar is niks offtopic aan. |
Citaat:
Ga nou maar niet in discussie met de mods, straks vergaat het je net als mij en word je geband. maar goed, de relatie met dat meisje is nu dus voorbij, dat je het even weet |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |