![]() |
Saai? saai?! In Emmen, dáár is het pas saai! #1865
*O*
|
Is het nou omdat ik forumbaas ben of is de vorige bij jullie ook niet dicht? :confused:
|
Nee, klopt, nu je het zegt.
-O- Maar deze blijft wel open, toch? :o |
Oke, lange broek of kort spijkerbroekje? :bob:
|
Citaat:
|
Ik ben daar ook nog niet zo over uit, sann. Het is niet heeeel erg warm, maar wel al een beetje te warm voor lange broeken misschien.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Niet heel erg warm? Ik was twee uurtjes geleden heel even buiten kantoor en ik schat dat het 25 graden was :o is het bij jullie in het verre noorden een stuk frisser?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg, ik wist niet dat er in Japan een fatty-tax is. Je moet je daar dus verplicht laten meten :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Ah kut met peren, omdat ik niet meer in progress en op nestor kon ben ik nu te laat met inschrijven voor colleges :bob:
|
Reken ik nou verkeerd of zijn dat echt belachelijke waist lengths? :D
|
In de zin van, daar zat ik zelfs toen ik aan 1 meter 90 nog 65 kilo woog toch nog boven
|
Nou zeg, ik de herinneringsmail staat
Citaat:
|
Het is natuurlijk die 1 meter 90 die het hem doet he, ik snap het zelf al laat maar.
|
Citaat:
|
Huh wat?
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We kijken vanuit ons kantoor uit op een aantal achtertuinen. De zwembaden zijn geopend en er wordt gezwommen. Om een beeld van het weer te geven :p
|
Citaat:
|
Ik ben nog niet buiten geweest maar volgens mij is het hier kouder en bewolkt. :o
|
Hier (Den Bosch) is het best warm. Niet precies zwembad-warm, maar je kan makkelijk met korte mouwen fietsen.
|
Hier (Rotterdam) is het ook prima weer (y) Een beetje bewolkt, maar ook af en toe een zonnetje en bijna geen wind.
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal nog niet buiten geweest behalve vanmorgen vroeg en toen was het goed koud! Er is wel zon, maar of het lekker is...?
|
het is nu warm genoeg voor een korte broek.
|
Ik denk nu aan Etmakas' lijstje van gisteren gehad, en we hebben het al over gewicht, lekker eten en het weer gehad.
|
Nu alleen nog seks :herp:
|
:D
Wat wordt het volgende onderwerp?! |
Ik heb een jurkje en spijkerjack aan, dat was te warm net.
|
Korte broek en t-shirtje is het geworden (Y) Vestje voor als het kouder wordt, hoppa.
En ik heb nog ongeveer een kwartiertje om over seks te praten *O* |
Oke, nu gelukt om in te schrijven. Maar jezus, er zijn vakken waar nog geen enkele inschrijving voor is... Gaat niet goed met de opleiding :(
|
Zoals het nu lijkt volg ik één vak in m'n eentje, en één met twee anderen :lisa:
|
Lekker, dan, CR! :S
Oh, .sann, ik was gisteren ergens waar ze piemelsnoepjes hadden, en toen moest ik aan jou denken :D Dat zegt toch wel wat. Ze hadden er ook badsponzen in de vorm van piemels :cool: |
In een winkeltje in Amsterdam hadden ze een schuddebol met piemels en nog veel andere piemeldingen. ik moest toen ook aan jou denken.
|
:D:D
|
Toen ik me gisteren aftrok zag ik mijn piemel en moest ik ook aan je denken :lief:
|
Omg HOU JE BEK SUKKEL :bob:
|
.sann, wat is nu de ultieme piemel voor jou?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |