Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   dagboek vriendje gelezen: hij gaat vreemd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882414)

Marijexx 25-08-2013 14:15

dagboek vriendje gelezen: hij gaat vreemd

Hoi forummers,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik twijfel wat ik moet doen..
Gisteravond vond ik op mijn vriendjes kamer een collegeblok, het bleek zijn dagboek te zijn.
Dit wist ik niet, maar ik sloeg het open en toen stond er dat hij meerdere malen is vreemdgegaan met een meisje. Ook heeft hij een trio gehad en met zijn beste vriendin gezoend.
Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. Vinden jullie dat ik hem moet confronteren? Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..

Ik ben benieuwd naar jullie advies..

Liefs,

Marije

Reverend 25-08-2013 14:21

Gewoon nooit meer tegen spreken. Vreemdgaan is één ding, maar een dagboek bijhouden is net iets te gay.

Lusi 25-08-2013 14:25

Dump hem en leer af andermans privédingen te lezen.

bierkoning 25-08-2013 17:30

Citaat:

Marijexx schreef: (Bericht 33256456)
Hoi forummers,

Gisteravond vond ik op mijn vriendjes kamer een collegeblok, het bleek zijn dagboek te zijn.
Dit wist ik niet, maar ik sloeg het open en toen stond er dat hij meerdere malen is vreemdgegaan met een meisje. Ook heeft hij een trio gehad en met zijn beste vriendin gezoend.
Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. Vinden jullie dat ik hem moet confronteren? Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..

Liefs,

Marije

Bedoel je hiermee dat het is gebeurd voordat hij met jou ging? Of was dit tijdens de relatie met jou, als dat het geval is.........dumpen idd.

hookee 25-08-2013 18:08

Wat bierkoning zegt.
Verder lijkt het erop dat je, toen je erachter kwam dat het zijn dagboek was, geen enkele moeite had het van begin tot eind door te lezen, ik schat zo'n 3 kwartier? Foei !
Het probleem met vrouwen is dat ze de gedachten van dit vermeende misdrijf nooit meer los kunnen laten. Ik stel voor het alleen al om deze reden uit te maken zodat je vriendje vrij blijft van jouw jarenlange argwaan en verwijten.

Ertur 25-08-2013 21:45

Bah, wat ben jij een naar mens dat je zijn dagboek gaat lezen. Het vertrouwen in jullie relatie is sowieso weg dus advies is uit elkaar gaan. In het vervolg niet meer doen, zoiets lezen. :nono:

erix 26-08-2013 07:06

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33256458)
Gewoon nooit meer tegen spreken. Vreemdgaan is één ding, maar een dagboek bijhouden is net iets te gay.

En jongens die prive blogs hebben zijn ook iets te gay? XD Zie het als een offline-prive-blog :P Alhoewel, ja, WhyTheHell een dagboek bijhouden. Kan ik net zo goed een heel boek over mezelf schrijven en uitgeven xD

Citaat:

Marijexx schreef: (Bericht 33256456)
Hoi forummers,

Liefs,

Marije

Je zult er tot het einde van je leven mee zitten dus raad ik het aan om maar iemand anders te vinden, maar niet zomaar dumpen ofzo, wel gewoon een gesprek aangaan en uitleggen wat er is gebeurt en wat gaat gebeuren ;) (Ik haat het als vrouwenvolk het uitmaakt en niet eens zegt waarom)

Lorelei 26-08-2013 08:01

Citaat:

erix schreef: (Bericht 33257139)
En jongens die prive blogs hebben zijn ook iets te gay? XD Zie het als een offline-prive-blog :P

Hahaha, knulletje. :D

Nienna* 26-08-2013 10:21

Precies wat bierkoning zegt, is hij in jullie relatie vreemd gegaan of in een relatie vóór jou?

Verder: het lijkt me erg vervelend dit te hebben gelezen, dus ik zou het sowieso met hem bespreken. Het zal niet mals worden omdat jij in zijn privégegevens hebt zitten neuzen.

Oezem 26-08-2013 10:39

Ik vind het een beetje onduidelijk hoe het nu precies gegaan is.
Heb je één bladzijde gelezen en stond dat hier allemaal op of ben je inderdaad z'n hele dagboek door gaan lezen?
Is hij inderdaad vreemdgegaan in jullie relatie of heeft hij wat lopen rotzooien voor jullie een relatie kregen?

Ik vind het lastig om je nu advies te geven. Ik denk ook dat sommigen hier wat kort door de bocht vliegen en nogal moraalridders spelen door te zeggen dat je echt superslecht bent omdat je zijn dagboek hebt gelezen. Het is natuurlijk niet netjes dat je dat gedaan hebt, maar ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in jouw situatie.
Het is denk ik wel zo handig om dit aan hem op te biechten en het uit te praten.

Aan de andere kant vrees ik dat voor jou nu het vertrouwen in hem volledig weg is en dat wat hij ook zegt je het (waarschijnlijk) toch niet gaat geloven. Ik denk niet dat deze relatie daarom nog werkt en misschien is het, om die reden, maar beter om het uit te maken.
Misschien is hij wel onschuldig en is dit allemaal gebeurt voor jullie relatie, maar als ik het zo inschat maakt dat voor het vertrouwen niet zo veel meer uit.

Reverend 26-08-2013 11:35

Citaat:

erix schreef: (Bericht 33257139)
En jongens die prive blogs hebben zijn ook iets te gay? XD

Ja.

Ertur 26-08-2013 13:17

Citaat:

Oezem schreef: (Bericht 33257283)
Ik denk ook dat sommigen hier wat kort door de bocht vliegen en nogal moraalridders spelen door te zeggen dat je echt superslecht bent omdat je zijn dagboek hebt gelezen. Het is natuurlijk niet netjes dat je dat gedaan hebt, maar ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in jouw situatie.

Dat zegt dan echt heel veel over jou. Ik vind het een van de laagste dingen die je kunt doen.

Citaat:

Oezem schreef: (Bericht 33257283)
Het is denk ik wel zo handig om dit aan hem op te biechten en het uit te praten.

Wat wil je uitpraten? Het vertrouwen zal bij hem volledig weg zijn nu zij in zijn privezaken neust. En vertrouwen weg, is relatie weg. Of nu ja, je kunt natuurlijk bij elkaar blijven en elkaar constant wantrouwen :lisa::rolleyes:

Oezem 26-08-2013 13:55

Citaat:

Ertur schreef: (Bericht 33257444)
Dat zegt dan echt heel veel over jou. Ik vind het een van de laagste dingen die je kunt doen.

Okay.

Citaat:

Wat wil je uitpraten? Het vertrouwen zal bij hem volledig weg zijn nu zij in zijn privezaken neust. En vertrouwen weg, is relatie weg. Of nu ja, je kunt natuurlijk bij elkaar blijven en elkaar constant wantrouwen :lisa::rolleyes:
Ja, ik denk ook dat het over een klaar is. Hij vertrouwt haar niet meer en zij hem ook niet, maar dat niet betekent niet dat het niet handig is er wel over te praten.

Lusi 26-08-2013 15:37

In de tt staat toch dat ie vreemdgaat?

En als het vertrouwen weg is heb je niks. Vertrouwen is juist dat je elkaar je leven laat leiden én bij elkaar terecht kan, een partner hebt. Waar wil je dan over praten? Alleen om wat closure te krijgen misschien. Maar vertrouwen komt niet terug en is juist wat een band maakt. Je gaat er vanuit dat je op iemand kan rekenen en vertrouwt dat iemand buiten jezelf wel handelt alsof je een team bent. Dat bestaat bij hen niet meer. Kun je nog jaren aanmodderen maar je maximaal haalbare relatie is een met argwaan en niet kunnen rekenen op samen handelen in belang van beiden.

Nienna* 27-08-2013 05:42

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 33257624)
In de tt staat toch dat ie vreemdgaat?

Er staat ook
Citaat:

Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. (...) Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest..
Omdat er staat "in het verleden (...) maar" was het voor mij niet zo duidelijk of het in hun verleden was of alleen in zijn verleden.

Offtopic: Edit: Gefeliciteerd!

Lusi 27-08-2013 07:59

Ja dat las ik ook, maar als je stelt dat iemand vreemdgaat, dan zal het verleden wel betekenen dat het bijvoorbeeld vorig jaar was toen ze ook al samen waren. Dus niet héél recent.

Reverend 27-08-2013 11:21

Wat een gelul allemaal. Hij had een fucking -DAGBOEK-. Wat maakt het nou uit of vertrouwen geschaad is als het gaat om lulletje rozewater met een DAGBOEK.

DonaldFuck 27-08-2013 11:24

:D

Schrödinger 27-08-2013 19:47

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33258766)
Wat een gelul allemaal. Hij had een fucking -DAGBOEK-. Wat maakt het nou uit of vertrouwen geschaad is als het gaat om lulletje rozewater met een DAGBOEK.

Het meest opmerkelijke aan het verhaal is nog wel dat 'ie is vreemdgegaan met een meisje.

DeGeneraal 27-08-2013 20:45

gewoon met zijn dagboek vreemdgaan :D

Elin3 27-08-2013 20:47

Hé jongens, kom op, beetje lief zijn, hier heeft TS helemaal niets aan.

ShySora 30-08-2013 18:41

Iemand die een dagboek bijhoud is niet perse gay in my opinion.

Het is niet omdat hij het je nooit verteld heeft dat hij nooit eerlijk is geweest. Sommige dingen zijn erg moeilijk om over te praten. Maar, het beste advies wat ik je kan geven is je hart volgen. Ga samen eens rustig praten. Weet wel dat ook jij in de fout bent gegaan door zijn dagboek te lezen. Maar als je nog oprecht van hem houd, ga er dan voor.

Heer Wil 16-09-2013 15:49

Als t geen fantasie is wat hij heeft geschreven. welke jongen houdt nou een dagboek bij? en al helemaal van dergelijke activiteiten...

koningcarl 16-09-2013 18:14

Citaat:

WillemB schreef: (Bericht 33283329)
Als t geen fantasie is wat hij heeft geschreven. welke jongen houdt nou een dagboek bij? en al helemaal van dergelijke activiteiten...

Van de 3,5 miljard mannen houdt inderdaad niemand een dagboek bij!

TUIG-UIT-DELFT 29-09-2013 23:39

Als je bij hem langs gaat(als het nog aan is) en pak dat blok en confronteer hem ermee.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.