![]() |
dagboek vriendje gelezen: hij gaat vreemd
Hoi forummers,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik twijfel wat ik moet doen.. Gisteravond vond ik op mijn vriendjes kamer een collegeblok, het bleek zijn dagboek te zijn. Dit wist ik niet, maar ik sloeg het open en toen stond er dat hij meerdere malen is vreemdgegaan met een meisje. Ook heeft hij een trio gehad en met zijn beste vriendin gezoend. Dit heeft hij mij allemaal niet verteld. Vinden jullie dat ik hem moet confronteren? Het is allemaal in het verleden gebeurd, maar ik vind het wel heel erg dat hij blijkbaar nooit eerlijk is geweest.. Ik ben benieuwd naar jullie advies.. Liefs, Marije |
Gewoon nooit meer tegen spreken. Vreemdgaan is één ding, maar een dagboek bijhouden is net iets te gay.
|
Dump hem en leer af andermans privédingen te lezen.
|
Citaat:
|
Wat bierkoning zegt.
Verder lijkt het erop dat je, toen je erachter kwam dat het zijn dagboek was, geen enkele moeite had het van begin tot eind door te lezen, ik schat zo'n 3 kwartier? Foei ! Het probleem met vrouwen is dat ze de gedachten van dit vermeende misdrijf nooit meer los kunnen laten. Ik stel voor het alleen al om deze reden uit te maken zodat je vriendje vrij blijft van jouw jarenlange argwaan en verwijten. |
Bah, wat ben jij een naar mens dat je zijn dagboek gaat lezen. Het vertrouwen in jullie relatie is sowieso weg dus advies is uit elkaar gaan. In het vervolg niet meer doen, zoiets lezen. :nono:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies wat bierkoning zegt, is hij in jullie relatie vreemd gegaan of in een relatie vóór jou?
Verder: het lijkt me erg vervelend dit te hebben gelezen, dus ik zou het sowieso met hem bespreken. Het zal niet mals worden omdat jij in zijn privégegevens hebt zitten neuzen. |
Ik vind het een beetje onduidelijk hoe het nu precies gegaan is.
Heb je één bladzijde gelezen en stond dat hier allemaal op of ben je inderdaad z'n hele dagboek door gaan lezen? Is hij inderdaad vreemdgegaan in jullie relatie of heeft hij wat lopen rotzooien voor jullie een relatie kregen? Ik vind het lastig om je nu advies te geven. Ik denk ook dat sommigen hier wat kort door de bocht vliegen en nogal moraalridders spelen door te zeggen dat je echt superslecht bent omdat je zijn dagboek hebt gelezen. Het is natuurlijk niet netjes dat je dat gedaan hebt, maar ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in jouw situatie. Het is denk ik wel zo handig om dit aan hem op te biechten en het uit te praten. Aan de andere kant vrees ik dat voor jou nu het vertrouwen in hem volledig weg is en dat wat hij ook zegt je het (waarschijnlijk) toch niet gaat geloven. Ik denk niet dat deze relatie daarom nog werkt en misschien is het, om die reden, maar beter om het uit te maken. Misschien is hij wel onschuldig en is dit allemaal gebeurt voor jullie relatie, maar als ik het zo inschat maakt dat voor het vertrouwen niet zo veel meer uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In de tt staat toch dat ie vreemdgaat?
En als het vertrouwen weg is heb je niks. Vertrouwen is juist dat je elkaar je leven laat leiden én bij elkaar terecht kan, een partner hebt. Waar wil je dan over praten? Alleen om wat closure te krijgen misschien. Maar vertrouwen komt niet terug en is juist wat een band maakt. Je gaat er vanuit dat je op iemand kan rekenen en vertrouwt dat iemand buiten jezelf wel handelt alsof je een team bent. Dat bestaat bij hen niet meer. Kun je nog jaren aanmodderen maar je maximaal haalbare relatie is een met argwaan en niet kunnen rekenen op samen handelen in belang van beiden. |
Citaat:
Citaat:
Offtopic: Edit: Gefeliciteerd! |
Ja dat las ik ook, maar als je stelt dat iemand vreemdgaat, dan zal het verleden wel betekenen dat het bijvoorbeeld vorig jaar was toen ze ook al samen waren. Dus niet héél recent.
|
Wat een gelul allemaal. Hij had een fucking -DAGBOEK-. Wat maakt het nou uit of vertrouwen geschaad is als het gaat om lulletje rozewater met een DAGBOEK.
|
:D
|
Citaat:
|
gewoon met zijn dagboek vreemdgaan :D
|
Hé jongens, kom op, beetje lief zijn, hier heeft TS helemaal niets aan.
|
Iemand die een dagboek bijhoud is niet perse gay in my opinion.
Het is niet omdat hij het je nooit verteld heeft dat hij nooit eerlijk is geweest. Sommige dingen zijn erg moeilijk om over te praten. Maar, het beste advies wat ik je kan geven is je hart volgen. Ga samen eens rustig praten. Weet wel dat ook jij in de fout bent gegaan door zijn dagboek te lezen. Maar als je nog oprecht van hem houd, ga er dan voor. |
Als t geen fantasie is wat hij heeft geschreven. welke jongen houdt nou een dagboek bij? en al helemaal van dergelijke activiteiten...
|
Citaat:
|
Als je bij hem langs gaat(als het nog aan is) en pak dat blok en confronteer hem ermee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |