![]() |
Afstandsrelatie
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum en de site en overige topics zagen er goed en betrouwbaar uit dus ik vond dit wel het proberen waard! Ik heb met een meisje van 16 jaar, ik ben 17. Zij woont 130 KM verderop, maakt verder niks uit want doordeweeks hebben we geen tijd. Zij zit met haar sport en school ( VWO) en ik zit met mijn 42 uur stage. Nu ben ik het laatst bij haar geweest met een kameraad van mij en zij was uitgegaan in haar stad, nu heb ik haar bij haar huis netjes opgewacht en haar verteld dat ik voor haar kwam en dat ik van haar hield. We hadden gezoend:D, het is echt het ideale meisje voor mij! Alleen ik heb het gevoel dat het een beetje van mijn kant moet komen, ik ben steeds degene die praat op whatsapp, ze reageert later terug maar leest het eerst wel. Zij is niet zo'n meisje die grote mond geeft via whatsapp maar juist super lief doet, ook als ik haar in het echt zie! Ik wil vaker met haar afspreken, minimaal 1x in de twee weken, maar zij zit in het weekend met haar sportwedstrijd en zondag met haar werk. HELP? |
Stel eens voor om bij de sportwedstrijd te komen kijken, dan kunnen jullie daarna bijv. lekker ontspannen een filmpje kijken.
Verder moeten jullie gewoon een samen op zoek naar evenwicht, afspreken als dat mogelijk is, maar ook elkaar voldoende ruimte geven. |
@Elin3,
Klinkt goed! Alleen ze gaat op zaterdagavonden wel eens uit en ze heeft haar ouders ook nog niks verteld over "ons", Toch bedankt! |
Nou ja, dan gaat ze een keertje niet uit, of dan ga je met haar mee...
|
Je kunt vaker met haar afspreken als zij dat wíl. Jij kunt geen ruimte in háár programma zoeken. Ze moet zelf prioriteiten stellen. En het lijkt erop dat jij niet het belangrijkst bent als alle initiatief bij jou ligt.
|
Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat voor sport ze doet, maar als dat een teamsport is, is het ronduit asociaal om vanwege een beginnende liefde trainingen of wedstrijden af te zeggen. En werk is ze misschien ook al lang van te voren voor ingedeeld. Maar het is uiteraard wel aan haar om daaromheen moeite te doen.
Bullguard, heb je haar al eens letterlijk gevraagd of ze af wil spreken in het weekend? Wat is dan precies haar reactie? |
Goedenavond,
Excuus voor late reactie, ze zegt dat ze haar sport niet kan afzeggen, heb ik respect voor! Maar zaterdagavonden moeten denk ik wel kunnen.. Nog tips/ ideeën, top site dit trouwens! |
Facetime,Skype dan kun je haal alsnog 'zien' en 'horen'?
|
Vraag haar een keertje wat leuks te doen op de zaterdagavond dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |