![]() |
ballenkniijper kan dat nog?
hallo allemaal
ik ben een jongen van 15 en overweeg om weer ballenknijpers te kopen (onderbroek zonder pijpjes) kan dat nog? wat vinden jullie:ghe: |
Heeft nooit gekund!
|
Wat denk jezelf?
Denk goed na. :herp: |
Als je een hele goede motivatie hebt om die te dragen en gewoon normale boxers draagt op momenten dat iemand ze mogelijk ziet; ga je gang!
Maar stiekem liever toch niet. |
Tuurlijk kan je ze kopen! Ik zou ze alleen niet dragen als ze aan iemand getoond moeten worden. Tziet er niet uit, en zit toch voor geen meter :P
Je moet alles nog wel een beetje kunnen laten hangen |
Wat maakt het uit of het 'kan'? Jij moet ze dragen! ;)
|
Hangt er vanaf wat je ermee gaat doen.
|
Als niemand het ziet en jij vindt dat lekkerder zitten, wat boeit het dan?
|
wat lusi zegt.
|
gewoon mannen string of c string dragen ;)
|
Citaat:
|
Draag gewoon wat je wil.
|
Ik vind het er niet uitzien en ik denk dat velen hetzelfde denken, maar als het lekker zit en je draagt het wanneer niemand het ziet of het stoort je niet dat anderen het niks vinden, gewoon doen.
|
Ik hoorde gisteren toevallig op de radio dat het weer een beetje terugkomt. En oa Adam Levine zou het dragen.
Maar draag gewoon wat je fijn vindt! |
Gewoon dooen als je het leuk vindt.
|
Citaat:
|
Het is niet eens goed voor je zaadproductie is gebleken, dus waarom zou je?
|
Citaat:
|
Een heel goed idee (Als je door je ouders verstoten wilt worden)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je onderbroek zo strak zit dat het de bloedtoevoer naar je ballen afknelt, dan komt dat niet alleen maar doordat het een slip is, dan is hij gewoon te klein.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Als jij er blij van wordt om deze te dragen, nou ga je gang :p
Waarom zou je dit gaan bespreken? Het gaat erom dat jij je er fijn bij voelt. |
Als jij ballenknijpers wil dragen maakt mij dat niks uit. Als jij jedaar prettig bij voelt gewoon doen. als er anderen bij zijn kan je overwegen om boxers aan te doen maar dat hoeft niet. Ik geef je wel 1 tip. koop eerst 1 en probeer het uit. Anders kan je alles in een keer weggooien.
|
Als je graag met het gevoel dat je ballen er elk moment tussenuit kunnen glippen rondloopt, kan dat volgens mij prima..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |