![]() |
Saaidye sloot de vorige en opent geen nieuwe #1867
Een kwartier zonder saaitopic jongens! het zijn andere tijden.
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Sadye 47 Chick Rock 38 Trimm Trabb 28 Klovorhop 25 Qimm 22 Miekje* 22 Quintiano 22 Slome Kameel 21 deadlock 20 Ingegerd 20 Neko* 19 Sarah 18 fizzle-fluffy 17 Paranoide 15 Absinthe. 15 Ertur 14 Haubenmeise 14 Etmakas 14 Pip 14 Carn 13 Little Phoebe 13 .sann 12 Turk February 12 Lusi 9 Lorelei 8 Lieveheersbeest 7 TCO 6 indigo 4 Martiño 3 bloodyb 2 Schrödinger 1 Frayne 1 Snebbeltje 1 lovage 1 Panopticon 1 Andijvie 1 Signy 1 |
Hoi Fizzle :o
|
Citaat:
|
hoi :D
|
Beetje mijn openbare minpunten showen :lisa:
|
Gefeliciteerd Pip!
|
En nu ik toch aan het reageren ben op dingen uit het vorige topic: volwassen vrouwen die hun tong uitsteken naar mensen :')
|
Minder erg dan volwassen mannen die toeteren naar vrouwen :confused:
|
Of in het geval van Lorelei, naar haar massieve memmen <3
|
|
Ik was in een vrij kinderachtige bui en dan heb ik die neiging nogal eens. :bloos: Maar niet zo vaak in het openbaar.
|
Ik associeer het erg met pittige korte kapsels en 'lekker gek doen'.
|
Citaat:
|
hebben jullie weleens de verhuisdozen van de action gebruikt?
|
Citaat:
|
Cakejes in de oven voor morgen (y) Het recept was voor 12 cakejes, maar het was wel wat veel beslag voor 12 cakejes :lisa: Nu zitten mijn vormpjes nogal vol, dus. Hopelijk krijg ik nu geen monstercakejes :ghe:
|
Heeft de action die ook al?:o
Wij hebben die van gamma gebruikt. |
Voor morgen?!
|
Als iemand blijft staren is alles acceptabel.
|
Citaat:
Alleen ben ik bang dat ze mislukken :lisa: Ik moest margarine gebruiken omdat we geen roomboter hadden, en ik heb het zacht gemaakt in de magnetron, omdat ik het niet buiten de koelkast heb gelegd. En de eieren waren natuurlijk koud, dus toen ging het beslag eerst schiften, maar nadat ik de bloem er had bij gedaan niet meer. En nu zijn ze nog heel wit en laag, terwijl ze toch al best even in de oven staan :ghe: Zou kut zijn, en mijn eerste keer dat cake mislukt. Wat kan er nou mislukken aan cake :bob: |
Nou, lekker gezellig:
Ik ging dus naar m'n ouders vandaag en die eten 's avonds altijd bij m'n zus, dus ik dacht 'leuk, zie ik die ook weer es!' Ik had voor m'n zus een korte broek meegenomen, want hij is voor mij iets te groot. Ze bleek hem niet te passen, maar toen deed m'n moeder 'm aan en zij paste 'm wel. Nou, m'n zus over de zeik omdat ze dikker is dan m'n moeder. Meteen janken natuurlijk en ze stormde naar boven en we hebben 'r niet meer gezien. Ze gaf geen antwoord en het avondeten voor iedereen moest m'n moeder dus maar regelen. Ik word zo moe van dat emotionele getrut. Ik snap best dat je iets niet leuk kan vinden, maar dan storm je toch niet zonder een woord te zeggen naar boven? *zucht* |
Wat een emozus heb jij, Trimmeh (n) Jeetje.
|
Citaat:
Het komt vast wel goed. En anders zijn ze een beetje minder licht *shrug* |
Citaat:
|
ik staar ook vaak random naar niets. ik droom gewoon te veel overdag. een vrouw voelde zich eens bekeken en trok ook eens een gezicht. maar ik keek langs haar. :o
|
Citaat:
Citaat:
Oh, CR, ik heb morgen vanaf Gouda een trein die rechtstreeks naar Grunn rijdt :yeah: Is dat even chill. 2 uur en 20 minuten zonder overstap! |
Oh gatver, ik heb per ongeluk een pak Roosvicee stevia gekocht in plaats van de gewone :S Dat is echt viessss.
|
Citaat:
|
Het ziet ernaar uit dat ze toch niet zo heul erg mislukt zijn *O* En ze ruiken naar gewone cake, dus dat is goed.
|
Citaat:
|
|
leeft hij nog aan het einde, want dat zie je niet? :o
|
Omnom, eendenborstfilet met amandelen.
|
Citaat:
|
Hij komt erg pijnlijk terecht lijkt het.
|
Miekje, ik heb het gevoel dat ik allemaal dingen moet bedenken om je te vermaken. Ik word een beetje zenuwachtig :lisa:
|
Het lijkt mij meer dat 'ie duiker is ofzo, gezien zijn duikpak-achtige shirt en de manier waarop hij springt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen zorgen maken, CR, Miekje is heel lief :y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Miekje heeft geen vermaak nodig, met Miekje kletsen is al vermaak genoeg. Ik kan het weten. :y
|
hoe vet is het dat we nu kunnen zeggen dat we een vrijstaand huis, een jacuzzi en een cabrio hebben :yeah: :yeah:
|
Citaat:
Citaat:
//Oh, de cakejes zijn wel echt heul erg mislukt. Superzompig en veel te vet en gewoon niet lekker (n) Ik neem morgen wel koekjes mee, ofzo. |
Miek, je hoeft echt niks mee te nemen hoor!
|
We kunnen ook morgen wat bakken natuurlijk.
|
Citaat:
En ja, heel lang geleden! Toen verbaasde ik me er nog over dat dat ding op de trap de hoek om kon. Volgens mij. :lisa: |
KGGGG. School moet nog beginnen en ik ben er nu al klaar mee. :'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |