![]() |
Samen fappen&meer
Hallo ik wou graag vragen. Hebben/doen jullie ooit samen aftrekken met een vriend of klasgenoot plaats je verhaal hierover in de topic ty_O_
|
Ja regelmatig. En nog wel meer dan fappen ook.
|
Nee.
|
Nooit zomaar met vrienden gedaan helaas
Ik zou het ook niet zomaar durven vragen..... |
ja heb ik wel een x gedaan
|
Kunnen jullie er ook bij zetten hoe het kwam dat jullie het deden? Thnx
|
Toen nooit gedaan helaas, wel gewild, maar hij was te schijterig/onzeker. :) Later wel, maar dat komt omdat ik op gasten val. Lol. Vind wel cool om te lezen dan zoveel gasten dat best wel eens zouden willen proberen of het al gedaan hebben. Have fun you guys!
|
Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen. Beetje gay etc.
|
hahah ben het voor de eerste keer met reverend eens XD
|
Ja best gay ja.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha, Reverend presenteert zich zo vaak als ueberhetero, dat je bijna aan zijn geaardheid gaat twijfelen. :)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hoeft niet op mannen te vallen om gay te kunnen zijn. |
Hoeveel van deze topics (en van masturberen op zich) hebben we nog nodig voor het duidelijk is?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Jij suggereert dat Reverend twee vrouwen niet gay zou vinden omdat hij er geil van wordt? Dat slaat toch nergens op. Als hij twee mannen gay vindt, vindt hij twee vrouwen ook gay. Iemands (eventuele) homoseksualiteit hangt toch niet af van of Reverend het geil vindt? :P |
Citaat:
|
Doettie t weer. Beetje gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is aandoenlijk hoe dezelfde mensen die roepen dat "het niets uit maakt" of je hetero of homo bent opeens heel moeilijk gaan doen als ze zelf weleens homseksuele interesses vertonen. Blijkbaar accepteren ze homoseksualiteit dan toch niet zo erg als ze anderen graag voor willen houden. Zelfreflectie dames, zelfreflectie. Ik noem het alleen gay. Dat jullie dat meteen associëren met "stoer" of "gemeen" zegt een stuk meer over jullie beeld tov homo's dan over dat van mij. |
Hebben mensen het recht niet meer om iets gay te vinden?
Hij zei niet dat het slecht was dus waarom doen jullie moeilijk... Op het moment dat hij zou zeggen:" Bah dat is voor homo's " zou ik jullie begrijpen, maar hij zei gewoon dat hij het gay vond... Alsjeblieft mensen neem niet alles verkeerd op! |
Ontoppic iemand misschien ?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dames? Wie moet zich hier aangesproken voelen? :) De enige reden dat ik er op reageer is, omdat ik weet dat jonge gasten en meiden erg onzeker kunnen zijn over hun gevoelens etc. En dan helpt het niet om al te snel te beweren dat het gay is wat ze doen of denken. That's all ok. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Genoeg nu over de discussie over geaardheid. Deze discussie komt eindeloos terug en leidt nooit tot iets zinnigs. Geef gewoon antwoord op de vraag van TS, of zeg niks.
|
Heb het een keer gedaan, we deden het omdat we allemaal nog nooit waren klaargekomen. We waren ongeveer 12 jaar.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We het een konden doen ofzo. We kenden elkaar ook allemaal goed want we deelden een kamer op een internaat. |
Citaat:
|
Ik meermalen:
een keer met een vriend in het kleedhokje van het zwembad, een keer met 6 jongens in een tent tijdens kamp en een paar keer met een vriend op de slaapkamer.Oja, en ik ben gewoon hetro. |
Ik heb geen vrienden dus dat gaat niet.
|
Citaat:
|
Not much.
|
Nog nooit gedaan, hoef het ook nooit te doen.
Waarom dan ? - Vind het een beetje heel erg gay.. |
Citaat:
|
Nooit gedaan.
-Als je zoiets wilt doen moet je wel gay zijn. Ik bedoel, een hetero ziet niet graag stijve lullen |
Ook niet van zichzelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |