![]() |
Het Saaielijk Museum #1868
:bob:
|
Niet boos zijn Paranoide :(
|
|
|
Voor Paranoide is hier Dave Gibbons, tekenaar van Watchmen, over Lichtenstein.
|
Oja, ik wilde nog zeggen, door 't Stedelijk lopen deed me denken aan 't kijken van Watchmen. Ik moest ook een paar keer geërgerd zuchten.
|
(Voor de verwarde meelezer - er is een stripboek van Watchmen en een film. Het boek is goed. De film niet.)
|
Maar als ik moest kiezen tussen 2,5 uur die film kijken en 2,5 uur doorbrengen in 't Stedelijk zou ik wel voor dat laatste gaan.
|
Je moet het filmpje kijken.
|
Heb ik al gedaan! Ik ben het eens met Dave, maar ik wou dat 'ie zijn mening meer toelichtte.
|
Citaat:
|
Fijne zomergast wel weer (y)
|
Hier zitten wel een paar scherpe dingen in, eigenlijk. |
Wat een onzin over het Stedelijk en dat dat saai zou zijn. Je bent zeker niet in die kamer over Zuidplein geweest?
Ik heb net een iced latte bij Trimm gehaald en ze is echt heel leuk in het echt :cool: |
Wat een gedrochtjes komen er voorbij op die Musical sing-a-long.
|
Citaat:
Sorry :P |
Maar Assepoester de musical met Sita was toch wel een bedroevend dieptepunt.
|
Er is Zomergasten op tv. En All stars 2. Ik kijk naar allebei liever :P
|
Citaat:
De tentoonstelling met gebruiksvoorwerpen ook goed, plus ik was aangenaam verrast door de aanwezigheid van Hoytema. Malevich vond ik plezierig. Sporadisch een ander abstract werk dat op z'n minst goed in elkaar zat of visueel interessant was, Lee Bontecou enzo. Maar dat is misschien 5% van wat er allemaal te zien is. De rondleiding die ik volgde ging over Lawrence Weiner, die maakt dit soort nonsens: http://www.avondlog.nl/sites/live/fi...SC05949_00.JPG Dan hebben we 35% gevuld met Pollock, Appel, Willem de Kooning, etc. Dat gezeik van de Cobra-groep. Abstract-expressionisme. Saai. Lichtenstein, die niet alleen saai is maar ook gewoon een beetje 'n lul. De resterende 60% is dit: http://graphics8.nytimes.com/images/...ticleLarge.jpg Nou en :confused: http://annex.guggenheim.org/collecti....79_ph_web.jpg /care http://journal.stedelijk.nl/wp-conte...02/MG_0845.jpg :') |
Een poging om Grease naar de moderne tijd te tillen resulteert voornamelijk in een SM-achtig, slutty, homo-erotisch geheel.
|
Citaat:
Er komt dit jaar ook Vijftig tinten de musical hè? Superleuk! Allemaal theaterzalen vol soppende huisvrouwen. |
Neeeeeeee :d
|
Jawel dus :(
En ik vond Turks fruit de musical ooit al erg... |
Had ik maar een eigen museum, dan hing ik die vol met Hoogerbrugge en Beksinski en Luud.
|
Citaat:
|
Wahauw, die mierenstad bij Zomergasten :cool:
|
Wel een beetje jammer dat die hele kolonie gekilled moest worden :herp:
|
Citaat:
Ik vind jou irl ook leuk! Ik wist helemaal niet hoe je eruit zag, dus vandaar mijn verbazing. Maar je mag vaker langskomen hoorwww. |
Citaat:
Citaat:
@CR ik zou vandaag uitsluitsel krijgen over de prijs enzo, maar ik ben belachelijk druk geweest op m'n werk en niks gehoord en vergeten het te vragen. Heb je inmiddels wat anders of niet? Anders ga ik er nog even achteraan. |
Citaat:
|
En :bob: Na een maand lummelen is het klaar, ik ga weer calorieen tellen en hard zijn voor mezelf, die laatste 8 kg moet er gewoon af en niet in 32 maanden, maar gewoon in 2 ofzo :bob: STOP MET DAGELIJKS BIER DRINKEN :BOB:
|
Citaat:
|
Als ik vakantie heb verval ik kennelijk heel snel in studentikoze gewoontes :bob:
|
Hoi Turk, wil jij met mij naar 50 tinten de musical? :cool:
|
Citaat:
|
Soms is mijn werk heel stom, omdat mensen allerlei zorg tekort komen "omdat er geen uren zijn", en dat is stom en het moet allemaal provosorisch opgelost worden en ik word er zo moe van soms.
|
Citaat:
|
:D Ik moet dus verplicht m'n hele leven fulltime werken als ik dun wil blijven :D Daar gaan m'n ambities als huismoeder :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je tien kinderen en een agrarisch huishouden hebt wel!
|
Citaat:
|
Oke, ik moet vooral geen tijd hebben om bier te drinken. Nou had ik dat afgelopen week ook niet en ging dat ook grandioos mis, maar toch :')
Of grandioos mis, ik sta gewoon zo goed als stil qua afvallen door bier, terrassen en bbq's, en ik hoef nog maar een klein stukje, dus ENOUGH IS ENOUGH :BOB: |
Citaat:
|
:jumpingjacks:
|
Ja, bij mij gooien bbq's, bier, avondjes uit eten en goedkope lekkere pizza om de hoek voor in het weekend ook wel nogal roet in het eten.
|
Zo, dat was dat, dat wijvengezeur over afvallen kan echt niet :mad:
Ik ben een beetje manisch :herp: |
Manisch? :D
|
Ja. Of nou ja, druk op werk, nu thuis en ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.
|
Citaat:
Zoveel mogelijkheden! :lief: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |