Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Sites met veel muziek. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882669)

Crocodi1e 01-09-2013 22:05

Sites met veel muziek.

Hey, ik heb een nieuwe telefoon en heb er al heel wat muziek op staan, maar nog niet alles wat ik wou. De app die ik gebruikte hiervoor geeft nu steeds reclames in mijn taakbalk dus heb de app verwijdert. Mijn PC is stuk dus via de PC kan niet. Een vriend raadde mij toen 'TubeMade' aan, op het eerste gezicht een goede app, alleen door het beleid van Google werkt het via YT niet meer, andere sites wel. Dus, weet iemand goede sites met veel muziek zegmaar, waar je eigenlijk alles kan vinden en via deze app op mijn mobiel kan zetten?

Mutant_oud 02-09-2013 10:02

Muziek gratis downloaden dus? Daar mogen we niet op antwoorden. En anders snap ik helemaal niks van je vraag.

Reverend 02-09-2013 12:04

Download de muziek gewoon dan.

Quintiano 02-09-2013 12:52

Spotify.

Crocodi1e 02-09-2013 20:32

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33266810)
Download de muziek gewoon dan.

Downloaden inderdaad, maar de meeste dingen werken niet meer door dat homo Google en de app waarmee ik eerst downloadde gaf steeds irritante reclames. Vandaar dit topic.

Crocodi1e 02-09-2013 20:33

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33266853)
Spotify.

Ik heb geen Spotify

Reverend 02-09-2013 20:55

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 33267712)
Downloaden inderdaad, maar de meeste dingen werken niet meer door dat homo Google

Ik denk eerder dat dan aan noob krokodil ligt dan een homo google.
Citaat:

en de app waarmee ik eerst downloadde gaf steeds irritante reclames. Vandaar dit topic.
Utorrent.

Trimm Trabb 03-09-2013 23:48

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 33267714)
Ik heb geen Spotify

Dan moet je dat downloaden he, slimpie.
Grooveshark heeft ook een hoop streaming muziek en daar hoef je niks voor te downloaden.
Stereomood vind ik zelf ook wel cool.

Offtopic: Maar srsly, hoe kan je als jongere in deze 'day and age' niet weten hoe je dingen moet downloaden? Dat is niet alleen aan jou gericht, maar ook aan andere mensen die hier vaak vragen stellen. Niemand lijkt ook te weten hoe ze google moeten gebruiken.

koningcarl 04-09-2013 22:28

youtube

edit: oh, via je telefoon. Fuck dat, download op je pc en zet het op je telefoon. Moet niet moeilijk zijn en veel makkelijker/sneller.

Crocodi1e 04-09-2013 23:12

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33270732)
youtube

edit: oh, via je telefoon. Fuck dat, download op je pc en zet het op je telefoon. Moet niet moeilijk zijn en veel makkelijker/sneller.

Helaas is mijn pc kapoet, heb wel een nieuwe kast staan ervoor maar nog geen zin of tijd gehad het aan te sluiten, maar heb al iets gevonden :P

O RLY 09-09-2013 18:49

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 33269445)
Dan moet je dat downloaden he, slimpie.
Grooveshark heeft ook een hoop streaming muziek en daar hoef je niks voor te downloaden.
Stereomood vind ik zelf ook wel cool.

Offtopic: Maar srsly, hoe kan je als jongere in deze 'day and age' niet weten hoe je dingen moet downloaden? Dat is niet alleen aan jou gericht, maar ook aan andere mensen die hier vaak vragen stellen. Niemand lijkt ook te weten hoe ze google moeten gebruiken.

Hoi.
Maar ik ben dan ook nog van het CD’s kopen in platenzaken. Heel soms download ik een single maar dan krijg ik gratis een toolbar of zo iets dergelijks erbij. :D

Quintiano 09-09-2013 22:21

Citaat:

O RLY schreef: (Bericht 33275485)
Hoi.
Maar ik ben dan ook nog van het CD’s kopen in platenzaken. Heel soms download ik een single maar dan krijg ik gratis een toolbar of zo iets dergelijks erbij. :D

*frons*

Je kent niemand die je een invite kan geven van een fatsoenlijk board, zoals What of Waffles?

koningcarl 10-09-2013 18:05

Citaat:

O RLY schreef: (Bericht 33275485)
Hoi.

Dan ben je een faal op het gebied van downloaden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.