![]() |
Sites met veel muziek.
Hey, ik heb een nieuwe telefoon en heb er al heel wat muziek op staan, maar nog niet alles wat ik wou. De app die ik gebruikte hiervoor geeft nu steeds reclames in mijn taakbalk dus heb de app verwijdert. Mijn PC is stuk dus via de PC kan niet. Een vriend raadde mij toen 'TubeMade' aan, op het eerste gezicht een goede app, alleen door het beleid van Google werkt het via YT niet meer, andere sites wel. Dus, weet iemand goede sites met veel muziek zegmaar, waar je eigenlijk alles kan vinden en via deze app op mijn mobiel kan zetten?
|
Muziek gratis downloaden dus? Daar mogen we niet op antwoorden. En anders snap ik helemaal niks van je vraag.
|
Download de muziek gewoon dan.
|
Spotify.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Grooveshark heeft ook een hoop streaming muziek en daar hoef je niks voor te downloaden. Stereomood vind ik zelf ook wel cool. Offtopic: Maar srsly, hoe kan je als jongere in deze 'day and age' niet weten hoe je dingen moet downloaden? Dat is niet alleen aan jou gericht, maar ook aan andere mensen die hier vaak vragen stellen. Niemand lijkt ook te weten hoe ze google moeten gebruiken. |
youtube
edit: oh, via je telefoon. Fuck dat, download op je pc en zet het op je telefoon. Moet niet moeilijk zijn en veel makkelijker/sneller. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben dan ook nog van het CD’s kopen in platenzaken. Heel soms download ik een single maar dan krijg ik gratis een toolbar of zo iets dergelijks erbij. :D |
Citaat:
Je kent niemand die je een invite kan geven van een fatsoenlijk board, zoals What of Waffles? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |