![]() |
vriendin voor het eerst gevingert
hallo jongens/meiden
mannen/vrouwen ik ben een jongen ik heb een vriendin en die heb ik zaterdag voor het eerst gevingert maar toe na een half uur of zo kwam haar moeder naar boven en vroeg wat er aan de hand was en toe zag ze mijn vinger in haar vagina dus dan weet je wel hoe laat het is bij moeders. maar nu mag.ik mijn ex vriendin noet meer zien. wat vinden jullie daar van |
Mijn god. Interpunctie, alsjeblieft.
|
Ik vind dat je geen meisjes mag vingeren tot je netjes een verhaal kan formuleren!
|
het boeit me niks
|
Citaat:
|
Tja, zo zijn moeders, ze denken niet dat hun dochter van 15 met iets anders speelt dan barbiepoppen. Wacht nog 1 week en neem dan weer eens contact met je vriendin op.
|
Wat wij ervan vinden maakt niet zoveel uit. Hoe je vriendin er nu is staat wel?
Laat ze jou vallen (onterecht; want ze heeft waarschijnlijk zelf ingestemd met het vingeren) omdat ze niet tegen haar moeder in wil gaan? Of vind ze jou zo'n geweldige jongen dat ze toch, ondanks het verbod, met je om wil blijven gaan? |
Hoe oud zijn jullie beiden? Want ik vind dat leeftijd wel wat uitmaakt voor een goed begrip van de situatie.
|
Ik vind het enigszins lachwekkend en een tikkeltje onbetrouwbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is toch nu geen romantiek tussen jullie dus je vindt vast wel een andere neukpop. (y)
|
kwam haar moeder naar boven en vroeg wat er aan de hand was :D aan de hand was
|
Citaat:
|
Je kon beter meteen haar bellen/whatsappen. Want nu laat je haar een soort van vallen ondertussen ze waarschijnlijk ruzie heeft met haar moeder.
Maar ik hoop dat haar moeder het ook wel begrijpt dat het normaal is. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |