Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eten & Drinken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Ik doe een onderzoek voor mijn werk La Place. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882686)

Crystalll 02-09-2013 13:01

Ik doe een onderzoek voor mijn werk La Place.

Hey iedereen!
Ik werk bij La Place en mijn baas doet een opleiding marketing en hij heeft gevraagd of ik onderzoek wou doen wat jongeren nou eigenlijk willen in een restaurant? Wat vinden ze lekker, wat moet er plaats vinden, hoe moet het personeel eruit zien, hoe moet het restaurant eruitzien? Dus eigenlijk, hoe kunnen wij meer jongeren aantrekken? Iemand ideeën?
Alvast bedankt! :)

Qimm 02-09-2013 13:02

gratis wifi :')

Quintiano 02-09-2013 13:03

Probeer het eens met fatsoenlijk voedsel.

Lusi 02-09-2013 13:26

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 33266871)
gratis wifi :')

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33266872)
Probeer het eens met fatsoenlijk voedsel.

Laplace heeft beide.

Qimm 02-09-2013 13:34

Geen idee, ik kom er nooit. Ik opperde maar wat.

Quintiano 02-09-2013 14:08

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 33266893)
Laplace heeft beide.

Dan ben ik in de war met een andere keten óf we hebben een ander idee van 'fatsoenlijk voedsel'. Het eerste lijkt me waarschijnlijker :bloos:

Ertur 02-09-2013 15:08

Citaat:

Crystalll schreef: (Bericht 33266868)
Hey iedereen!
Ik werk bij La Place en mijn baas doet een opleiding marketing en hij heeft gevraagd of ik onderzoek wou doen wat jongeren nou eigenlijk willen in een restaurant? Wat vinden ze lekker, wat moet er plaats vinden, hoe moet het personeel eruit zien, hoe moet het restaurant eruitzien? Dus eigenlijk, hoe kunnen wij meer jongeren aantrekken? Iemand ideeën?
Alvast bedankt! :)

Hallo Crystalll!

Je baas doet een opleiding, maar jij moet onderzoek doen? :D:cool::cool::cool:

Verder is dit geen onderzoek, je stelt gewoon belachelijk open vragen en hoopt dat iemand wat zinnigs zegt. Zelfs, of juist, binnen de verachterlijke studie marketing zijn ze toch vrij goed in het doen van onderzoek. Dat is een stuk gerichter dan gewoon wat algemene vragen stellen.

Gaat het onderzoek over La Place, waar bovenstaande forumers zo te zien vanuit gaan? Ik krijg de indruk van je vragen dat het algemener is dan dat.

Martiņo 02-09-2013 17:16

Citaat:

Quintiano schreef: (Bericht 33266936)
Dan ben ik in de war met een andere keten óf we hebben een ander idee van 'fatsoenlijk voedsel'. Het eerste lijkt me waarschijnlijker :bloos:

La Place is meestal wel prima, ook allemaal vers bereid enzo.

Turk February 02-09-2013 18:51

Volgens iemand die ik ken die daar werkte, was haar eerste taak 's ochtends altijd de muizen van het voedsel jagen. Geen muizen meer hebben lijkt me dus een goed idee.

Martiņo 02-09-2013 22:20

--> Eten & Drinken trouwens

igfy 06-09-2013 13:01

Als je wilt onderzoeken wat jongeren leuk vinden aan een restaurant raad ik je aan iets systematischer te werk te gaan dan dit. Maar aangezien je baas degene is die de opleiding doet, is hij ook degene die het onderzoek zal moeten uitvoeren. Als je echt wilt helpen, kun je hem vragen een enquete te maken die gericht is op een bepaalde doelgroep en kun je hem eventueel helpen deze te verspreiden onder klasgenoten. Een vraag stellen op een forum zal je niet heel veel inzichten opleveren.

DeZiekeGnoe 07-09-2013 17:41

Ik denk dat de jongere restaurant bezoeker opzoek is naar een leuke sfeer, goed eten en een lage prijs. :o

Van mij mag de wifi weg en moet iedereen verplicht zijn mobiel uitzetten in een restaurant. Ik vind het er zo dom uitzien dat mensen dan samen uit eten gaan en constant zitten te appen en naar dat kutscherm lopen te staren. :o

Quintiano 07-09-2013 17:44

Citaat:

DeZiekeGnoe schreef: (Bericht 33273030)
Van mij mag de wifi weg en moet iedereen verplicht zijn mobiel uitzetten in een restaurant. Ik vind het er zo dom uitzien dat mensen dan samen uit eten gaan en constant zitten te appen en naar dat kutscherm lopen te staren. :o

QFT.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.