![]() |
Welk jaargetijde vind je het mooist?
Ik heb zelf een hekel aan warm weer en hou meer van koud weer (eind herfst, winter, begin lente). Dus was ik benieuwd naar van welke jaargetijde mensen het meest houden.
Ik heb expres maar twee keuzes gemaakt, omdat de lente en herfst meer onduidelijke jaargetijden zijn, die zowel een koud als warm deel hebben en meer subcategorieen zijn imho (De oude Germanen kenden zelfs het begrip herfst niet, ze hadden er geen woord voor en zagen het niet als apart jaargetijde). Het gaat erom of je koud en warm weer liever hebt en waarom. |
Warm want bitches in bikini.
|
Winter vind ik het gezelligst en zomer vind ik alleen leuk alsjet warm is ;3
|
De zomer, ik hou ervan om de zon op mijn gezicht te hebben!
|
Lente, maar die staat er dan weer niet bij :s Zomer dan maar. De winter mag dood.
|
Vroeger kon het mij niet zoveel boeien, maar de laatste jaren ben ik het voorjaar en de zomer echt enorm gaan waarderen en de winter een stuk minder (y)
|
Zomer. Ik ben een enorme koukleum en ik vind het fijn als het lang licht is.
|
Ik heb een soort onverklaarbare haat tegen als wat koud en nat is.
|
Ik hou van afwisseling. Een zonnige zomer vind ik heerlijk maar de natte, donkere herfstmaanden waardeer ik ook heel erg.
|
Ik vind de lente het fijnste als de dagen langer worden, het warmer wordt, je weer zonder jas naar buiten kan, al je zomerkleren weer aan kan, teenslippers, etc maar de zomer is ook fijn :)
|
Ik vind de herfst en de winter echt het mooist. Lekker door de stad lopen op zoek naar een leuk warm café of door de bossen wandelen en bijna niemand tegen komen. Heerlijk met een trui aan op de bank tv kijken, ideaal. Lente vind ik ook nog wel leuk, maar de zomer heb ik weinig mee, behalve als ik op vakantie ga.
|
Ik kan niet zo tegen warm, maar ik vind een beetje zon wel weer heel fijn. Alleen ik kan geen Lente stemmen.
Echte koude winters vind ik ook fijn. Met sneeuw of ijs (schaatsen <3) en gezellig met zn allen onder dekentjes zitten enzo. |
En daar is alles wel mee gezegd :bob: |
Handig zo'n poll met maar de helft van de jaargetijden erin :herp:
In de herfst is de natuur het mooist, de winter heeft sneeuw, in de zomer is het vakantie en de temperatuur in de lente vind in het prettigst, van alles een beetje dus. |
Die van Vivaldi :lief: en die van dr oetker.
|
De poll is aangepast :)
|
Dan haal de stemmen tot nu toe ook maar weg.
|
Done, maar nu kan je niet opnieuw stemmen. Ik ga even een plusje om hulp vragen.
|
Er hangt nu een nieuwe poll in met de 4 jaargetijden - al is dat niet helemaal waar de TS in zijn openingspost om vroeg :p
Dus ter informatie TS; verreweg de meeste mensen hadden een voorkeur voor warm weer/de zomer! (y) |
Ik vind de poll wel een beetje schreeuwerig! :O
|
Mensen mogen verdorie toch wel een beetje enthousiast zijn over hun favoriete jaargetijde? -O-
Spoiler
|
Zomer! Want ik ben een koukleum. Het kan mij niet warm genoeg worden (Y)
|
Citaat:
|
Ja meer opties. Ik kies voor lente, want dan fluiten de vogels in de morgen en dat laat me denken aan een bepaalde vakantie.
|
Kijk eens wat een andere uitslag :lief:
|
Zomer! Lekker buiten, zon op je huid, mensen zijn vrolijker :)
Maar tegelijkertijd vind ik alle jaargetijden prachtig, juist de verschillen maken ons klimaat mooi. |
De zomer natuurlijk !
Dan mogen we weer lekker de weermodellen in de gaten houden en onweer verwachten ! De winter is ook vaak een leuk seizoen als er veel sneeuw valt. Daarbuiten gebeurt er niet zoveel helaas. |
Wat mij betreft is de winter het allermooiste seizoen. Het wordt lekker vroeg donker en met de sneeuw en de kerstboom krijg je al snel een heel knus gevoel. met al die kou en ellende buiten voel ik me altijd heel geborgen, op het ijs gaan terwijl geen hond durft vind ik ook gaaf
In de zomer echter ervaar je een benauwde lucht, is het snikheet en als je even naar buiten gaat is je neus al verbrand |
Winter en herfst, vind ik gezellig ^^
|
Het mooist vind ik de lente, minibeestjes in het land, mooie bloemetjes die opkomen, zo'n lekkere frisse geur in de lucht & het idee dat de zomer eraan komt! :Lief:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |