![]() |
Simon †
Lieve forumers,
Gisteren kreeg ik het trieste bericht dat Simon, na een lange periode van ziekte, het besluit heeft genomen niet meer verder te leven. Simon mocht zich uitgever van Scholieren.com noemen, leidde jonge bloggers op tot goede journalisten en was een van de drijvende krachten achter dit forum. Bovenal was hij een vriend. We zijn ontdaan en zullen hem heel erg missen. Mochten er mensen zijn die afscheid van Simon willen nemen, dinsdag 10 september wordt hij gecremeerd in Leusden. De familie van Simon heeft laten weten dat iedereen welkom is. Meer informatie op http://blog.simonus.nl/. Als je een kaartje wil sturen mag dat naar het kantoor van Scholieren.com op Hooghiemstraplein 15, 3514 AX te Utrecht. Jon en collega's |
Vreselijk zoiets. Ook al was ik het niet altijd met Simon eens, dit wens je uiteraard niemand toe.
Sterkte voor vrienden en familie. |
Afschuwelijk. Gecondoleerd en sterkte voor iedereen hem heeft gekend.
|
Heel erg. Veel sterkte voor Simon's famillie, vrienden en collega's.
|
:( Sterkte aan alle betrokkenen.
|
:(
|
Hier schrik ik echt van. Verschrikkelijk om te horen :'(.
Veel sterkte op kantoor waar mensen zo nauw met hem hebben samengewerkt |
Ik schrik er ook van. Sterkte voor degenen die dichter bij hem staan.
|
Gecondoleerd en sterkte.
|
Gecondoleerd en sterkte aan de mensen die hem beter kenden.
|
Wat een naar nieuws, ik schrik er van. Sterkte.
|
Wat vreselijk.
Sterkte aan alle mensen die dicht bij hem stonden. |
Hè bah, wat naar.
Veel sterkte iedereen. |
Vreselijk! :(.
Sterkte aan alle nabestaanden. |
Wat erg. Veel sterkte voor vrienden en familie.
|
Ik schrik hier ook van :(. Sterkte aan vrienden en familie.
|
Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten.
We hebben iemand verloren die zich vol ingezet heeft voor de site en het forum en hoewel ik het lang niet altijd met hem eens was, was het iemand waarmee zeker in real life erg prettig en fijn mee te praten viel. Iedereen die hem kende en/of met hem samengewerkt heeft heel veel sterkte. |
Wow, ik ben echt een beetje overdonderd :| Sterkte voor iedereen die hem kende!
|
:( heel veel sterkte iedereen
|
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Het dringt hier nog niet helemaal door.
|
Gecondoleerd aan nabestaanden en vrienden.
|
Citaat:
Sterkte iedereen, en gecondoleerd. Wat verschrikkelijk. :( |
Te erg, gecondoleerd.
|
Moeilijk te beseffen.. ik hoop dat Simon rust heeft gevonden. Jon, nogmaals veel sterkte met alles. Ook aan iedereen die Simon kende. Simon, ik kende je als grappige lieve collega en ook al heb ik je een tijd niet gezien, ik ga je missen.
|
Ik schrik er ook heel erg van. Ik kende hem niet heel goed buiten de adminzaken/meeting, maar hij leek me een heel levenslustig persoon. Gecondoleerd voor mensen die hem goed kenden.
|
Sterkte iedereen!
|
Citaat:
|
Ook namens mij gecondoleerd en sterkte aan alle nabestaanden.
|
Iedereen die te maken heeft gehad met hem: gecondoleerd en sterkte...
|
Shit he, dit komt aan als een schok. :(
Sterkte iedereen. |
Holy hell... Mijn oprechte deelneming voor al zijn dierbaren.
Jongens, gecondoleerd en veel sterkte. |
:( Bah, wat rottig.
Sterkte voor iedereen. |
Wat vreselijk :(
Sterkte voor iedereen |
Vreselijk als zoiets gebeurd. :(
Ik wens familie, vrienden, collega's, kennissen (iedereen eigenlijk wel) heel veel sterkte toe. Gecondoleerd! |
Shit. Gecondoleerd en sterkte..
|
|
:( wat heftig... Sterkte voor iedereen die hem kende.
|
Ben er even stil van... Heel veel sterkte voor alle mensen die hem van dichtbij kenden.
|
bah :(
sterkte iedereen |
:( fuck.
|
Kut. Sterkte voor iedereen die dichtbij hem stond.
|
Sterkte voor iedereen. |
Wat een naar nieuws :( Sterkte voor alle vrienden en familie..
|
Ik heb het forum en de mensen die bij de site betrokken zijn al een tijdje niet meer gevolgd, maar vreselijk om te horen. Gecondoleerd en veel sterkte.
|
Na hier al bijna 6 jaar geen bericht meer gepost te hebben hoorde ik het trieste nieuws vanochtend van Jon en voel ik toch de behoefte hier een reactie over achter te laten. Heb Simon in-real-life weinig (waarschijnlijk slechts eenmalig) gezien, maar toch het gevoel gehad dat ik hem online goed "kende". Hij staat me bij als een volwassen, intelligente en zeer sociale jongen. Hij zal ongetwijfeld erg gemist worden; veel sterkte voor niet alleen familie en nabestaanden, maar zeker ook aan de Scholieren.com medewerkers!
|
Op de blog worden vele mooie, warme woorden geschreven en dat is ook zoals ik me Simon herinner: enthousiast, sociaal, betrokken, warm. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en iedereen die op een andere manier dichtbij hem stond!
|
Vandaag helaas het trieste nieuws vernomen via Marieke en Nona.
Simon, je zal gemist worden :( |
Dank voor alle blijk van medeleven. Het was een mooi afscheid gisteren.
|
Jee, wat schrik ik hiervan. Zo jong nog :( Mooi woorden staan op die blog. Denk dat ik er niet veel aan kan toevoegen. Sterkte voor de familie en voor iedereen die hem kende irl.
|
Vreselijk om te lezen. Mijn condoleances aan alle nabestaanden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |