Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1882787)

donkeydetweede 04-09-2013 21:45

verliefd.

Ik vind een meisje wat in de eerste bij mij in de klas zat heel erg leuk. Ik zit nu in de vierde. In de eerste heb ik haar gevraagd en zei ze nee. Wat moet ik nu doen?

JustABoy14 04-09-2013 22:04

Nou Donkey verzet je ze weet dat je haar leuk vind en dat zal waarschijnlijk in haar hoofd blijven zitten. Als je wilt weten of ze toch wat in je ziet zitten kan je het het haar vragen, dat kan ook via whatsapp.

En het leven bestaat uit teleurstellingen, het spijt me.

Reverend 05-09-2013 11:38

Waar je zin in hebt.

Elin3 05-09-2013 14:41

Als je nog steeds contact met haar hebt kan je voorstellen een keer wat af te spreken. Pakt dat positief uit? Spreek dan nog eens af. Begin niet gelijk met een "ik vind je leuk"-verhaal, want dat kan haar enorm afschrikken.

Wanneer je al die tijd geen actief contact met haar hebt gehad is het een beetje vreemd om zomaar of haar af te stappen. Zie dan eerst het oppervlakkige contact een beetje te verbeteren.

Schrödinger 05-09-2013 14:44

Heb je geregeld contact met haar? Zo nee, dan is het nogal creepy en geef ik je min oneindig slagingskans.

InsaneBoner 05-09-2013 22:01

Je zou een paar keer moeten afspreken en zorgen dat ze je leuk
Vind. Maar je moet je nog altijd gedragen zoals je bent, niet zoals iemand anders.
Na een paar afspraakjes kan je het vragen

bierkoning 07-09-2013 06:42

Citaat:

InsaneBoner schreef: (Bericht 33271778)
Je zou een paar keer moeten afspreken en zorgen dat ze je leuk
Vind. Maar je moet je nog altijd gedragen zoals je bent, niet zoals iemand anders.
Na een paar afspraakjes kan je het vragen

Dan moet hij eerst kans hebben op een date. Als ze hem niet leuk vindt zegt ze waarschijnlijk geen ja over de vraag voor een date.

Heb je nog een beetje contact met haar? Praat je wel eens met haar? Begin daart mee, of als dat contact aanwezig is, en je wilt graag een date, vraag haar uit.

InsaneBoner 07-09-2013 19:38

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 33272684)
Dan moet hij eerst kans hebben op een date. Als ze hem niet leuk vindt zegt ze waarschijnlijk geen ja over de vraag voor een date.

Heb je nog een beetje contact met haar? Praat je wel eens met haar? Begin daart mee, of als dat contact aanwezig is, en je wilt graag een date, vraag haar uit.

Je zou ook een eerste keer gwn met allemaal vrienden en vriendinnen nr de cinema gaan en dan een beetje met haar praten

joanyvd 08-09-2013 13:13

het spijt me voor die afwijzing maar als iemand nee zegt blijft het.
als je nog contact met haar hebt weet je wat je moet doen kijk maar naar de andere reacties.
zo niet probeer het van je af te zetten en ga door met je leven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.