![]() |
Laptop
Heeft er iemand ervaring met een lenova g700?
|
ligt eraan wat er mis mee is of wat je er van wilt weten.
|
Citaat:
|
Hier is een aardige review. Overigens ook een vreselijk bruikbare site.
|
als ik op tweakers kijk zie ik een model met displayport en hdmi maar die van jou review heeft een VGA in plaats van displayport. ook is hij een stuk goedkoper met een andere processor. dus ik weet niet of de TS op het moment al een bepaald model met specificatie in gedachte had. en waarvoor TS hem wilt gaan gebruiken.
http://tweakers.net/pricewatch/34717...specificaties/ even een linkje naar het model dat ik gezien had. |
Citaat:
Ga hem voor school gebruiken |
Citaat:
verder is het wel een redelijk goede laptop. alleen een beetje jammer dat het scherm 1600X900 is en geen 1080p. en als het waar is wat ik vlug even las in de review uit het artikel van Quintiano schijnt hij niet de allerbeste te zijn in wifi en dat lijkt me op school nogal een lastig punt. |
Citaat:
|
Waarom geld uitgeven aan een i7 voor schoolwerk? Tenzij je programma's als AutoCAD, SolidWorks of zware grafische programma's draait is dat totale overkill. Of je moet er ook op willen gaan gamen. En 17,3" is erg groot en zwaar, dus verre van ideaal om mee te slepen. Bedenk je dut soort dingen heel goed voordat je tot aanschaf overgaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |