![]() |
Fuckbuddy
Hier en daar hoor je soms mensen die een fuckbuddy hebben. Hoe staan meisjes eigenlijk tegenover een fuckbudd?
|
Dat verschilt per meisje.
|
Belangrijker nog, dat verschilt per buddy die eventueel kandidaat is.
|
Mogelijk ga je alleen om met homoseksuele mannen, maar ik vermoed dat de situaties waarover jij hoort in veel gevallen zowel een man als een vrouw bevatten. Het lijkt me dat je daar al een deel van je antwoord hebt. Dat gecombineerd met het common sense antwoord "dat verschilt per vrouw (en per man, overigens)" maakt dit een weinig interessante vraag voor discussie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je nou zeggen dat je denkt dat werkelijke iedere man een fuckbuddy zou willen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zou het doel van de topic zijn? Op straat op willekeurige vrouwen afstappen "volgens scholieren.com willen vrouwen fuckbuddies mag ik de jouwe zijn?" :yeah:
|
Hetzelfde als mannen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een meisje en zou daar zeker wel open voor staan! ;)
Kijk, als je iemand leuk en lekker vindt, maar je wil er verder geen relatie mee, hoeft het toch niet bij puur vriendschap te blijven? Als beide partijen er hetzelfde over denken en het voor allebei duidelijk is dat er geen romantische gevoelens bij zitten, why not? Zodra er een kans op een serieuze relatie met iemand is, stop je ermee, maar in de tussentijd heb je wel lekker plezier gehad - en ervaring opgedaan... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij lijkt dat wel spannend, en zou er ook wel voor open staan.
Maar dat verschilt per meisje natuurlijk. |
Citaat:
Heb zelf ook (meerdere) fuckbuddy's gehad (van het vrouwelijke geslacht) en zij hadden daar totaal geen moeite mee. Zij hadden zelf ook een fuckbuddy dus we lieten elkaar daarin gewoon vrij. We waren toen ook in onze pubertijd, de hormonen gieren door je lijf alleen je definitief binden wilde we toen nog niet en je bent toch benieuwd naar het andere geslacht. Daarbij kan het dan evengoed ook in liefde en respect voor elkaar gebeuren. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet niet alles serieus nemen wat je op internet leest. |
Citaat:
|
Citaat:
11V - Lid |
Citaat:
|
Leuk dat je mijn vraag negeert.
|
Citaat:
|
Ik zou dat ook wel willen, maar helaas zit mijn leeftijd niet mee (ja, enkel die vervelende pubermeiden maar die zijn vervelend en oninteressant). Al zou ik nog ouder zijn, dan zullen anderen me altijd voor zijn. Man, wat een dilemma!
|
Het lijkt me wel leuk or als meisje
|
Een fuckbuddy moet kunnen, ik heb geregeld seks met men beste vriendin, mijn vriendin en zij komen aardig goe overeen met elkaar. Heb ook al eens geregeld seks met mijn 2 schoonzussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb zelf ook al vanaf mijn 14e fuckbuddy's en nu nog steeds. Waren toen ook pubermeiden en het verbaast je misschien hoeveel meiden er zijn die dit wel willen (soms éénmalig, soms vaker). @pumaboy: Naast seks met fuckbuddy's heb ook ik een aantal keren seks gehad met een schoonzusje (totaal 3x) en niemand in de familie weet dit en willen we ook zo houden. Ook heb ik één keer seks gehad met een nichtje (en nee, dat is GEEN fantasie maar echt gebeurd). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |