![]() |
De mensen op mijn opleiding zuigen... HELP
Hallo allemaal,
Ik ben pas begonnen met me opleiding. De opleiding zelf is erg leuk. De vakken die worden gegeven zijn echt dingen die me staan... maar er is 1 ding.. HET ZIT VOL MET TURKEN EN MAROKKANEN. Ze vormen constant groepjes en praten telkens met een accent wat ik schijt irritant vind. Telkens walla dit walla dat.... Daarnaast hebben bijna alle meisjes hoofddoekjes wat ik nergens op vind slaan. Het verpest het beeld van nederland. Ik zit hier echt mee. Ik heb nu moeite om bijvoorbeeld nieuwe vrienden te maken omdat ze allemaal turks of marokkaans zijn en ze toch alleen maar met 'hun soort' omgaan. Ik ging zo enthousiast me studie in... maar nu twijfel ik of ik wel zou doorgaan. Wat vinden jullie wat ik moet doen? Groetjes |
Niet zo janken
|
Citaat:
|
Hoe ben jij anders dan deze mensen? Jij wil kennelijk ook alleen maar met "jouw" soort omgaan. Ik ben het behoorlijk met Ertur eens, niet zo janken. Als je dat niet kan, stoppen met studeren en thuis blijven zitten zodat de rest van de mensen in Nederland niet met jou geconfronteerd worden ;).
|
Doe je de studie voor jezelf of ga je er naartoe in vrienden te maken? Genoeg andere plekken waar je wel 'jouw soort mensen' tegen kan komen.
Draai het eens om, je hebt een verschrikkelijke studie qua inhoud maar wél hele toffe mensen. Dan ga je toch ook niet door omdat de mensen zo leuk zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze zo erg van hun eigen mensen en cultuur houden gaan ze maar lekker terug. |
Citaat:
|
Zeik niet zo vreselijk.
Je doet je opleiding niet voor een ander maar voor jezelf. |
Ik vind dat je moet stoppen want met jouw instelling past laag opgeleid beter bij je.
|
Had je maar niet zo onintelligent moeten zijn, dan kwam je automatisch op een opleiding zonder allochtonen.
|
Citaat:
|
Niet de allochtonen die de TS schuwt, nee.
|
Walla, ik ben ook een allochtoon en ik doe een spange opleiding voor tantoe intelligente mensen, jeweetzellef.
|
Zeikerd. Marokkanen zijn chille mensen. MOet je maar vragen of je met ze mag chillen. Dit soort mensen haten ze, racisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik snap echt niet hoe je hier druk om kunt maken , je zit daar om iets te leren en niet om vrienden te maken. Als je meteen zo'n domme houding aanmeet is het ook niet zo verwonderlijk dat niemand je moet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Chinezen aan de andere hand... niemand heeft last van ze. Het zijn bijna altijd nette, hoog opgeleide en goed nederlands sprekende mensen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Gohard =/= ts
|
:facepalm:
|
Citaat:
Citaat:
Wat jammer dat je niet meer kunt uitleggen hoe jij de samenleving verrijkt. :( |
Citaat:
|
Als je graag van die mensen af wilt, moet je kijken of dezelfde opleiding ook op hoger niveau te vinden is, bijv. hbo of universitair, en dan via staatsexamen of vavo proberen hogerop te komen... Tenminste, als je er bereid bent zoveel ervoor te doen..
Ik neem aan dat dit over mbo gaat? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |