![]() |
betrapt tijndens make up op doen (jongen)
Ik werdt betrapt toen ik mijn make up op dee ( ik ben jongen, maar voel meer meisje) heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Mijn ouders en broer en zus weten er van, maar ze willen er niet van weten en mag er ook niks mee doen zo is de schaamte ook onstaan ondanks dat me wel meer als meisje gaan zien mag ik er zelf niks/nauwlijks mee ondernemen |
Door wie ben je betrapt?
|
Jongens die betrapt zijn tijdens het make-up opdoen? Die zullen er ongetwijfeld zijn maar of er zoveel hier rondposten betwijfel ik.
Verder moet je geen makeup op doen man. Ziet er bij de meeste bitches al niet uit, laat staan bij jou. |
Mijn moeder
|
En wat zei ze?
|
Lekker he.
Ik vindt het niet grappig, maar ze zal het niet door vertellen |
Ze wist het toch al? Je vindt het erg omdat je het zelf niet helemaal prima vindt dat je dit graag wil. Misschien dus vooral werken aan jezelf.
|
Klopt,
Maar ik wil hun er niet mee confroteren |
Je moeder lijkt er weinig problemen mee te hebben. En al had ze die: haar probleem. Gaat het je echt om degene die jou betrapt? Of toch om jezelf?
|
Ik schaam me er zelf wel voor
|
En terecht. Maar ach, zo heeft iedereen dingen waar ze zich voor schamen. De kunst is dan ook om je niet zoveel aan te trekken van wat anderen vinden.
|
Doe gewoon wat je graag doet (y)
|
Ik weet geen eens hoe ik me niks moet aantrekken van anderen
|
|
Citaat:
- Jij negeert die mening. Lastig. |
ja eigelijk wel
|
Hoe sneller je begint moet oefenen hoe beter (Y) Laat andere mensen lekker meningen hebben. Dat zij iets vinden betekent niet dat jij je daar maar naar moet gedragen.
|
ja das maker lijker gezecht dan gedaan
|
Citaat:
|
Gisteren geprobeerd, maar make up op doen is knap lastig nu is mijn vraag hoe doe ik make up. Ik had ook filmpjes gekeken maar kwam er niet echt uit.
|
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn. Wat wil je precies?
En er is niet maar 1 goede manier. Je moet gewoon oefenen. |
Het liefste op een meisje gaan lijken, maar nog geen geslachtsverandering
|
Eh.. Daar ben ik geen expert in, maar ik heb zo het idee dat alleen make-up daarvoor niet genoeg is.
|
ik bedoel ook kleding etc
|
Meisjes doen dat zelf ook op gevoel, er is geen handleiding of standaard. Probeer eens wat, dan ontdek je vanzelf wat je leuk of fijn vindt. Maak niet de fout teveel te doen, veel transgenders gaan overmatig alles van het gewenste geslacht doen. En jurkje en panty en hakken en decolleté en make up en zes soorten sieraden en nagellak en een pruik en je eindigt als clown.
|
Oke, maar zijn er geen tips?
Ik zat zelf te denken aan een legging met short een licht kleur langmouwe blouse met tuniek. En omdat de winter er aan komt een lichtblouwe winterjas met een soort glans afkomt met bondt kraagje. Mijn haar is best lang mensen zeggen al zei/ze/haar tegen mij. Het achterste komt net in mijn nek de zei kanten net over mij kaak en mijn pony is op mijn kin, maar er komt krul in dus is mooi dik :) |
Wat voor tips wil je? Doe gewoon net als elk andere leeghoofdige chick en neem het uiterlijk van bekende chicks over oid.
|
Wellicht heeft Hakuna nog wat fashiontips?
|
Als je er net wat meer uit wil zien als een meisje zonder dat het meteen te veel in de gaten loopt, kun je natuurlijk gewoon een meisjesjeans en -bloes aandoen. Een legging met een short vind ik zelf erg lelijk, maargoed, als jij dat mooi vindt moet je het vooral doen.
|
ik vindt een short mooi, maar omdat het kouder wordt had ik het zo bedacht
|
Ik vind het ook niet zo mooi een short met een legging, zou zelf een panty kiezen, en in de winter misschien thermopanty.
|
Ja die zijn mooi ik ben hart op zoek gegaan naar skinny jeans, maar zijn best duur
|
Valt mee hoor zo duur zijn skinny jeans ook weer niet hangt trouwens wel af welke skinny, normaal skinny of super skinny, en anders kan ook een tregging nemen.
Ik denk wel dat je je jongens figuur er wel door heen ziet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke
|
ook al eens met de huisarts gesproken? die kan je ook helpen
|
Ja maar die heeft er niet veel mee gedaan
|
lidl heeft nog jeggins liggen ;) zitten goed