![]() |
Saai tell me saai #1871
*o*
Asjeblief, gratis liedje in je hoofd. |
I don't like mondays? :Lisa:
|
Oh -o- Nee :D
Anita Meyert, jeweet. |
Hoi, ik wil slapen maar ik moet kleren in de wasmachine doen en die draait nog en aargh :mad: De hele week voor je vakantie werken tot LAAT is superonhandig :bob:
|
Goedenavond.
|
Ahwwww popje toch
|
Ja zwaar leven en alles :yeah:
|
tell me saai tell me sweet little saai?
|
Citaat:
|
Saai tell me saai tell me saai tell me saai do I praaaaay I need to know right now..
Niemand? :O |
Ik ging ook voor Tell me saai tell me sweet little saai, in mijn hoofd.
|
Hm. Fail :(
|
Het is nooit te laat voor een titelwijziging?
|
Na 5 minuten wel :p Behalve die vieze fb's
|
Ik kan anders niks op DK :bob:
|
Nee mooi niet! :bob: Jullie moeten gewoon je klassiekers kennen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slapen en dan ga ik nu doen HIEPHOI *O*
Slaap fijn schatjes. |
SLAAP WEL
|
Trusten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb "Tell me saai, ain't nothing but a heartache, teeeellll me saai, ain't nothing but a mistake, tell me saai"
In mijn hoofd ook nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Want "more" klinkt ook echt als "saai"? :P Anyway, allemaal verschillende liedjes in hoofden vind ik ook best grappig :y
|
Chiquitita tell me saai's wrong http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/yeah.gif
|
Absinthe ik had hem meteen en ik vind het ronduit geniaal, het is een van mijn favoriete kansloze meeblernummers :yeah: :cool: de rest hier zijn allemaal barbaren :bob:
|
Ik wist meteen dat het Anita Meyer was, maar toch kreeg ik het Greaseliedje in mijn hoofd :confused:
|
Dat nummer wordt nog wel eens gedraaid in het Foute Uur op Q-Music, wat trouwens vaak een prrrrima uur is :D
|
ik ken niets van Anita Meyer maar in mijn hoofd is het nu een kakofonie van al die andere genoemde liedjes :o
|
Het is ook vaste prik met Tilburg Zingt enzo :cool:
|
Ik houd niet van kakofonie :Lisa:
|
Ik wel. Maar ik vind het ook raar dat zoveel mensen Why tell me why niet kennen. Dat dat langs je heen kan zijn gegaan :p:(
|
Tell me saai am I supposed to live without you :'(
|
Alsjeblieft!
|
Tell me saai tell me saai tell me saai, dooooon't theeeey, play the game of SWING baaaaaalll. http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/yeah.gif
|
Wat is er toch een hoop te tellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geloof het, noodlot. Geloof het, menselijkheid!
|
Citaat:
|
Huhu, stiekem vind ik dit best een awesome track :D |
Ertus de thuis LUISTEREN :bob:
|
Ertur naamzoek als je thuis bent eens naamzoeken op ertus want je hebt zo nog 12849014 dingen klaarstaan :rolleyes:
|
Ik ging gisteren met mijn buurjongen West Side Story kijken. Wat een langzame kutfilm -o- dus we hebben hem maar uit gezet en een andere film gekozen. Maar eerlijk, is het nou echt iets dat ik mis? Ik bedoel, het was me wel duidelijk hoe het af ging lopen.
|
Citaat:
//Ik heb zojuist een practicum gehad, en we hebben een sardientje en een mossel ontleed :lief: En nu ruik ik vissig :lisa: En ik heb me verontschuldigd tegeover de mossel, want die moesten we vermoorden. |
Citaat:
Je bent zelf een saaie kutfilm die ik uit zou zetten! Maar nee, geen idee, ik heb WSS zelf nooit integraal gezien. Maar iets beoordelen met het feit dat je het zelf saai vind zegt natuurlijk niets over datgene wat je beoordeelt. 2001: A Space Oddysey is voor veel mensen ook een langzame saaie trage kutfilm, laat niet weg dat, mits je geïnteresseerd bent, het de moeite waard is om eens te bekijken omdat de film veel invloed heeft gehad en voor die tijd iets aparts was. Als dat soort dingen je niet interesseren moet je het ook gewoon niet kijken en er ook niets zinnigs over willen zeggen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |