![]() |
Enquête pws :)
Heey allemaal,
Ik weet niet of dit helemaal past op dit topic, maar voor biologie doe ik een onderzoek naar de verschillende factoren die van invloed zijn op iemand zijn zelfbeeld. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld en ik wilde jullie vragen of jullie deze voor mij in willen vullen. Jullie zouden me er heel erg mee helpen en ik zou jullie heel erg dankbaar zijn. Dit is de link ernaar: http://www.thesistools.com/web/?id=365389 Groetjes Karlijn *O* |
Ingevuld!
Misschien kun je hier op het forum in een zin vertellen wat je doet voor je PWS. Die laatste paar vragen vind ik raar :) "Ik vind vaak dat kleding mij niet staat." |
Bedankt Thomas en daar heb je inderdaad gelijk in :)
Die laatste vragen heb ik niet zelf bedacht, ze zijn gebaseerd op bestaande, professionelere enquêtes over zelfbeeld. |
Ingevuld. Succes met je onderzoek!
|
Heb hem ingevuld :) Zoals ThomasJu al opmerkte zijn de laatste vragen een beetje raar..Pas ze aan zou ik zeggen. Veel succes!!
|
- Je burgerlijke staat is alleenstaand, gehuwd, weduwe/weduwnaar of gescheiden. Relatie/verloofd horen daar niet bij.
- Bij veel vragen kun je meerdere dingen aanvinken terwijl je slechts één antwoord hoort te kiezen. Bijvoorbeeld bij hoeveel groente en fruit je eet. - Bij sommige vragen ontbreken antwoorden, of minimaal de optie 'anders'. Maar de laatste vragen zijn helemaal niet raar. Maar díe heb je dan ook gewoon overgenomen :d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |