![]() |
Bassie en Adriaan; wie kent ze niet?
Wie op dit forum is allemaal opgegroeid met Bassie en Adriaan? :)
In juli werd naar buiten gebracht dat Bas(sie) in 2015 stopt met optreden. Wij willen dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom gaan wij Bas en Aad bedanken op een hele leuke manier. Meedoen is gratis en het kado komt gegarandeerd bij de helden zelf. Schieuwnierig?? Post hier ff een berichtje, dan krijg je alles van ons te horen. Groeten van de redactie van het Bassie en Adriaan fanboek. |
Vertel me alles :lief:
|
Citaat:
|
Ben daar wel schieuwnierig naar.
|
Citaat:
|
Geniaal plan, ik doe mee.
|
Citaat:
Top!!! :) je weet waar je t naartoe kunt sturen, toch? :) bassie - adriaan - fanboek (apenstaartje) outlook (punt) com |
Alles voor Bassie en Adriaan. ^_^
|
Ik vind Bassie irl maar een onaardige man. Mag ik niet alleen voor Adriaan meedoen :o
|
Citaat:
|
Nog eventjes voor iedereen die graag mee wil doen: Zou je een mailtje kunnen sturen naar bassie-adriaan-fanboek (apenstaartje) outlook (punt) com ? Dan weten wij hoeveel mensen we tot nu toe hebben. :) Thnx!
|
Hoi! Ik ben echt enorm benieuwd!
|
Choo choo echte fans hadden zich al lang gemeld.
|
Ik beken, stiekem houd ik meer van b100! :lief:
|
Voor iedereen die meedoet aan het fanboek voor Bassie en Adriaan... :)
Je hebt tot 7 januari de tijd om jouw stukje in te sturen. In de weken daarna wordt een datum gepland en worden de boeken aan Bassie en Adriaan overhandigd. Het is dan ook mogelijk zelf een exemplaar te bestellen. Voor vragen mag je altijd mailen! Groetjes, De redactie van het B en A fanboek. |
hulde voor deze helden! niets dan lof!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |