Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   beffen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1883132)

ik begrijpje 15-09-2013 22:21

beffen

hallo allemaal ik vroeg me af hoe je het beste kan beffen en hoe het echt niet moet.
Want ik heb een vriendin en ik wil het wel uitproberen maar ik wil wel weten wat zij het lekkerst vind dus ben je ervaring's deskundig of een vrouw en weet je wat lekker is plz reageer :lief:

koningcarl 15-09-2013 22:30

Veel beffen de laatste tijd.

Verschilt per vrouw trouwens. Gewoon dingen proberen, ze lacht je echt niet uit ofzo.

Reverend 15-09-2013 22:30

Verschilt per bitch. Vraag het aan d'r.

ik begrijpje 15-09-2013 22:43

bedankt voor de info zo ver

Rommeltje 16-09-2013 06:29

Ik heb voor het eerst een meisje gebeft twee weken geleden. Het is niet al te moeilijk. Er zijn gewoon een paar dingen waar je op moet letten.

- begin met een lage frequentie, zachte kusjes rond de vagina en ga dan richting de clitoris.
- Als je merkt dat ze iets leuk vindt (harder hijgen, stijvere tepels etc.) Dan blijf je hetgeen wat je doet precies op het zelfde tempo doen ookal duurt het best lang.
- Gebruik je vingers erbij! Waarom zou je alleen je tong gebruiken? vinger haar rustig en kus gelijk haar clitoris bijv.
-Gouden tip: Niet haasten, behalve als zij het zegt.

Als je niet weet waar je de clitoris kan vinden dan raad ik je aan wat filmpjes te gaan kijken op het interweb :P
succes!

koningcarl 16-09-2013 07:45

Citaat:

Rommeltje schreef: (Bericht 33282793)
Ik heb voor het eerst een meisje gebeft twee weken geleden. Het is niet al te moeilijk. Er zijn gewoon een paar dingen waar je op moet letten.

- begin met een lage frequentie, zachte kusjes rond de vagina en ga dan richting de clitoris.
- Als je merkt dat ze iets leuk vindt (harder hijgen, stijvere tepels etc.) Dan blijf je hetgeen wat je doet precies op het zelfde tempo doen ookal duurt het best lang.
- Gebruik je vingers erbij! Waarom zou je alleen je tong gebruiken? vinger haar rustig en kus gelijk haar clitoris bijv.
-Gouden tip: Niet haasten, behalve als zij het zegt.

Als je niet weet waar je de clitoris kan vinden dan raad ik je aan wat filmpjes te gaan kijken op het interweb :P
succes!

memememememeneer de expert.

DonaldFuck 16-09-2013 20:10

De tijd ervoor nemen.

Yannickje 17-09-2013 07:25

Letten op haar lichaamstaal en eventueel vragen ook. Eraan denken dat veel meisjes soms heel gevoelig zijn aan hun clitje en dat het snel pijn begint te doen, dan verder doen met het beffen van de schaamlippen en de vagina binnenin.

mr beats 18-09-2013 11:33

vraag wat ze lekker vind en doe dat dan

Chanellx 19-09-2013 02:41

verschilt inderdaad per meisje.
Meer het fijnste wat mij bij is gedaan ( en ook bij m'n vriendinnen ) is toch het 'omhoog en naar beneden bewegen met je tong '
dus niet van links naar rechts, dat voelt nogal raar :S.

Rommeltje 21-09-2013 13:29

Ga op zoek naar boeken over dit onderwerp. Ik ben nu een best goed boek aan het lezen.
Ian kerner - She comes first

Gewoon kijken op internet of op sites waarop je normaal je films/games vanaf haalt ;)

Reverend 21-09-2013 13:42

Citaat:

Rommeltje schreef: (Bericht 33288663)

:')

koningcarl 21-09-2013 15:36

Citaat:

Rommeltje schreef: (Bericht 33288663)
Ga op zoek naar boeken over dit onderwerp. Ik ben nu een best goed boek aan het lezen.

Gewoon kijken op internet of op sites waarop je normaal je films/games vanaf haalt ;)

Waarom probeer je zelf gewoon geen nieuwe dingen.. veel beter dan een boek ervoor lezen.

Denise_kaas 21-09-2013 17:06

Citaat:

ik begrijpje schreef: (Bericht 33282633)
hallo allemaal ik vroeg me af hoe je het beste kan beffen en hoe het echt niet moet.
Want ik heb een vriendin en ik wil het wel uitproberen maar ik wil wel weten wat zij het lekkerst vind dus ben je ervaring's deskundig of een vrouw en weet je wat lekker is plz reageer :lief:

Je geeft je antwoord zelf al.. Dus probeer dingen uit en vraag haar wat ze fijn vind. Als het goed is merk je direct aan haar of het effect heeft wat je doet :D

justforquestion 21-09-2013 20:58

Hé TS,

Je geeft inderdaad al je eigen antwoord. Gewoon lekker dingen blijven proberen, stel haar vragen, luister naar haar en vooral: Geniet er van.

ik begrijpje 23-09-2013 22:33

heel erg bedankt voor de info ik zal er zeker wat aan hebben (:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.