![]() |
6-ABP
Ik ben zeer benieuwd geworden naar het middel 6-ABP.
Zijn er hier mensen met ervaring met deze stof? Ik heb gelezen dat het middel heel erg doet denken aan xtc, heb ook een tripreport van deze research chemical gelezen maar daarin komt het voor mij gewoon precies hetzelfde over als xtc. In hoeverre zijn er verschillen/wat zijn deze verschillen? En wat betaal je gemiddeld voor deze stof? |
Volgens mij is sowieso moeilijk om er aan te komen, en als je er aan kan komen zou ik het voor de zekerheid even laten testen :), Ze kunnen misschien wel alles als 6-ABP verkopen, voor de rest niet veel verstand van dit stofje, Succes met zoeken! :)
|
Makkelijk om aantekomen, de meeste designer drugs zijn zo online te bestellen @SA.
Echter levent dit natuurlijk problemen op als je thuis woont, ivm met post en ouders. Vandaar dat ik jammer genoeg nog nooit wat 4fa of 6apb heb geproeft, zou dit wel graag willen! Ik neem aan dat ik de volledige naam of link van SA hier niet neer mag zetten. Prijs van 6APB ligt daar trouwens op 27 euro per gram, en hoe meer je bestelt hoe goedkoper. Ze zijn ook in tablet vorm tekoop, maar dan ben je stuk duurder uit volgens mij. |
Inderdaad makkelijk om aan te komen, maar dat ligt dan ook maar weer net aan bepaalde websites die je weet of mensen die je kent. Maar het is inderdaad niet de bedoeling dat de (volledige) namen van websites waarop je dit soort stofjes kunt bestellen hier genoemd worden ;)
27 euro per gram valt reuze mee, binnenkort maar eens in huis halen dan. Ik laat jullie weten hoe het was! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |