![]() |
Scholen en saaie docenten #1873
Waarom was er nog geen nieuwe? :mad:
Citaat:
Welke opleiding doe je ook alweer? |
nice (y)
cultureel maatschappelijke vorming. @absinthe: jurkjes die me doen denken aan je afstudeerjurkje! Zwierig & sexy. |
Ah (y) Je was van plan je P te halen en daarna na de uni te gaan toch?
|
Ik vind het zo slecht als docenten boos worden als de student ook maar iets durft te vragen.
Hier wordt 't juist verwacht dat je discussie voert en wordt 't vragen van 'waarom?' gezien als iets heel belangrijks. Ik weet niet of dat 't verschil is tussen HBO en universiteit, of dat mijn docenten gewoon heel chill zijn, maar het stimuleert iig wel meer om zelf na te denken. |
Bij mij opleiding wordt dat ook van de student verwacht. Bij heel veel vakken is actieve deelname tijdens colleges, werkcolleges en excursies zelfs onderdeel van het cijfer (in de praktijk denk ik overigens dat het niet zoveel verschil maakt, maar toch).
|
Ja, hier hoor ik ook altijd dat actieve deelname in de werkgroep een onderdeel is van het cijfer, maar volgens mij wordt dat nergens opgeschreven. Ik zit altijd stil in een hoekje, want hoewel ik dingen soms wel weet, durf ik niks te zeggen. :o Ik sla ook echt dicht als me een vraag wordt gesteld.
Maar dat heeft nooit m'n cijfers beinvloed. |
Citaat:
|
En sowieso bij alles het waarom willen weten natuurlijk, maar dat is dan ook wel zo'n beetje het belangrijkste principe van theatermaken.
|
Citaat:
|
bij ons wordt ook verwacht wat jullie allemaal zeggen.
|
Ik kijk De slechtste chauffeur van Nederland en :d:d jezus. Hoewel ik toe moet geven dat ik ook voor geen meter kan fileparkeren :herp:
|
Citaat:
Hier wordt ook wel veel eigen inbreng verwacht. Soms moeten docenten een onderwerp wel eens verschuiven naar de volgende les, maar dat is begrijpelijk. Ze kunnen ook geen 100 uitgebreide vragen beantwoorden in één les. |
Citaat:
|
Inderdaad, sjongejonge :d
|
We gingen naar het asiel om te kijken wat voor honden er waren en toen werd ik verliefd op een hond maar we waren verstandig en toen namen we hem niet mee naar huis.
|
Ik word daar altijd verliefd op de katten. :o
|
Citaat:
|
Dus kusje voor die zielloze :lief:
|
Citaat:
|
Ha nou clubje oprichten? Blijf ik je wel pesten af en toe :bloos:
|
Citaat:
Kortom: Ingegerd, als het voor jullie nu niet goed uitkomt is het inderdaad verstandiger om die (o zo geweldig leuke en lieve) hond niet mee te nemen. |
Als ik het asiel in loop wil ik het liefst alle katten meenemen. En dan voel ik me altijd schuldig als ik weer met niks naar buiten loop.
|
De laatste keer dat ik in een asiel was, was ik acht ofzo. Dat was tevens de laatste keer.
|
Citaat:
Citaat:
En het is inderdaad niet verstandig en we hadden afgesproken dat we geen hond mee zouden nemen, maar gewoon zouden gaan kijken. Maar het is wel stom hoor. We wachten sowieso nog een jaar, maar het is wel balen dat we tegen een hond aan lopen die echt heel leuk is. |
Na hoelang in het asiel zitten maken ze dieren eigenlijk af?
|
Citaat:
|
hier 6 weken
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb slechte ervaringen met asiels en zou iedereen afraden zo een dierte nemen. Ga dan voor onderlinge overname.
|
Citaat:
|
Sowieso wordt bijna alles in het asiel afgemaakt.
|
Citaat:
|
minoes komt uit het asiel en ze is de liefste en tamste kat die we ooit gehad hebben. :o nestdieren gingen bij ons na 2 jaar dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Asiel
Debiel Schlemiel Ik bedoel maar. |
:D
|
:nono: niet altijd
|
Mijn eerste associate bij 'asiel' is 'status'. :herp:
|
Citaat:
Citaat:
Wij hebben thuis twee geweldig lieve asielhonden gehad. De eerste zat daar omdat hij een chronische snotneus had en niemand hem daarom wilde. Liefst hond ooit, zou nooit iemand kwaad doen. Tweede had inderdaad gedragsproblemen omdat hij was mishandeld als pup. We hebben er zeker wat mee te stellen gehad, maar ik denk niet dat ieand thuis spijt van hem heeft gehad. Prachtig beest, intelligent en heel lief. |
Mijn eerste is schijnheilig.
|
Zeg chick rock ben jij een goudvis?
|
Citaat:
Feit is dat er gewoon ontzettend veel honden en katten zijn die niemand wil en die nergens goed voor zijn. Omdat we in Nederland geen straathonden en -katten willen, worden die in asiels gestopt. Maar ja, dan zitten die daar maar, en dan? Ze zijn niemand nodig. Ze vreten alleen maar, zijn gestresst omdat ze hutje-mutje op elkaar leven. Er is te weinig ruimte en te weinig geld. En dan, ja, dan moet je keuzes maken. Waarom zou je ze in leven houden? Voor ons, mensen, hoeft het niet. En voor de dieren zelf - tsja, hoeveel is een asielleven waard? Dan is het maar beter om ze af te maken. |
Citaat:
|
:D
|
Ik ben helemaal compleet qua hipsterschap. Ik zit hier in de trein met mn macbook, starbucks koffie, hipsterbril en all stars. Ik ben een wandelend cliché.
|
Mijn zoon heeft echt een goede daad verricht. Hij zag een gewond vogeltje op straat, heeft ons gebeld voor het nummer van de dierenambulance. Die vertelde hem dat het wel 2 uur kon duren voor ze er waren omdat het erg druk was. Toen is hij ergens een emmer gaan lenen, heeft de vogel daarin gelegd en afgeleverd bij de politie. Aaahw :lief::lief:
|
Niet om de mood te killlen maar politie haat de dierenambulance en werkt er niet mee samen.
|
de dierenambulance en asiel werkten ook niet echt samen :bob:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |