![]() |
Anale sex.
hee allemaal.
Ik ben nieuw op dit forum, maar had een vraagje.. mijn vriendje heeft mij een keer anaal bevredigt. het ging allemaal heel goed, zonder pijn etc.. Maar zijn penis kon niet dieper dan een bepaalt punt ? Ongeveer 10-12 centimeter? :S.. Hopelijk kunnen jullie mij helpen xx. Chanel |
Pak een lineaal en kom misschien tot de conclusie dat zijn piemel 10 à 12 cm lang is.
|
Volwassen antwoord.
Ik kwam voor serieuze antwoorden op dit forum. 'Dat zien piemel 12cm lang is' , heb het erover dat hij niet dieper kan, en dat er dus nog een groot gedeelte buiten steekt ;) |
Na je endeldarm maakt je darm een bochtje en gaat hij verder als dikke darm, bovendien zit op die plek een soort randje of plooi binnenin de darm. Bij sommige mensen is dat bochtje en die plooi flexibeler dan bij anderen.
|
Je zou misschien ook een ander standje kunnen proberen.
|
Sorry voor de flauwe grap. Maar idd dus een ander standje proberen.
|
Je vriendje zal wel een amateur zijn dus misschien moet hij een beetje wikken en wegen, het is een nieuw gebied voor hem daarbinnen. Hij moet de buurt verkennen en de juiste route erin nemen. Misschien een afslag nemen ipv er loodrecht indrukken? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankje voor de antwoorden, zal 'ns een ander standje proberen :lisa:
Of hem een ander route geven :ertur: |
Heb je meerdere routes anaal dan ? haha Moest ik gewoon even posten :D
|
Nou als je haar schuin of gedraait vastpakt om het zo maar even te zeggen komt je lul er scheef in ofzo?
|
Of hij kan hem er hoekwaards in beuken ofzo ;p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is niks zo geil en lekker als anale sex!!! Ja okee deepthroat gepijpt worden is ook geweldig!
|
Maar vaginale zit meer liefde in...
|
Elkaar in de ogen kijken terwijl je de liefde bedrijft is... niet te beschrijven ^^
|
Citaat:
Om nu wel serieus te reageren: Al is geprobeerd om iets van glijmiddel te gebruiken? Dan gaat het wellicht wat makkelijk en glijd die penis er vanzelf wel helemaal in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zullen we vanaf hier verder alleen ontopic reageren? Hier heeft de ts verder weinig aan.
|
Citaat:
|
Niks ongewoons, mijn vriendje heeft me nu een keer of 8 anaal genomen (voor variatie, lekker strak zegt hij). We hebben dus best wel ervaring, en elke keer zat hij er tot half in (zijn halve penislengte, niet echt veel verder, we liggen dan lepetje, mssch zitten zijn ballen in de weg als hij dieper gaat ?). Hij komt zo (half erin) erg goed klaar, dat is goed te voelen hoor.
Hij zegt ook dat hij op een andere manier klaar komt als hij er half in zit, met gewoon neuken dus, straight. En hij zegt ook dat als hij zich aftrekt en dat met zijn hand op de bovenste helft van zijn pik doet, dat een heel ander orgasme geeft. en net zo goed, maar anders. Andere keren met straight neuken gaat hij gaat ook wel heel diep, en dan is zijn gevoel van klaar komen heel anders, zegt ie. Bij mij ook wel maar dat heeft met de g-spot te maken d8 ik ?). |
Citaat:
|
Misschien zit er ontlasting in de weg dan kan ie ook niet verder hè!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het helpt zeker als je het doggystyle doet én flink wat glijmiddel gebruikt. Er is tegenwoordig geur- en smaakloos glijmiddel te krijgen dat echt supergoed werkt.
Ik ben vrij lang geschapen maar heb er altijd helemaal in kunnen glijden....ook voorbij de 12cm :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |