![]() |
Beginnende Dj,
Hey,
Ik wil al een tijdje iets doen met muziek, (Heb wel een gevoel voor een ritme) Ik ben al bezig met rappen, maar wil graag ook oefenen met dj’en. Alleen weet ik echt niet waar ik moet beginnen, moet ik al metteen zon draaitafel halen?, of kan ik ook met een programma op de computer aan het werk? Als jullie iets weten of tips hebben laat ze dan gerust achter! Mvg, Marc |
Ik zal zeggen ga lekker experimenteren en haal maar lekker een draaitafel. ... :D
|
Regel fruityloops oid en ga daar mee kloten.
|
Citaat:
een Traktor controller kopen Traktor Pro 2 voor je Computer kopen en je gaan verdiepen in welke stijl je wil mixen dat een half jaar uitproberen en daarna langzaam je eerste mixen gaan neerzetten op Soundcloud en Mixcloud en dan afwachten hoe mensen om jou heen reageren en zo even een tijdje volhouden, Zo ben ik ook bezig gegaan en ik doe dit nu 3 jaar ik zit in een Rolstoel en ik heb al 8x opgetreden over 2 jaar gezien. Werk aan je techniek qua overgangen zorg dat het perfect is en trek je niet te veel aan van andere reageer op positieve feedbacks en negeer de negatieve feedbacks niet zie het als een leermoment Traktor Pro 2 Zal jou een nieuwe kijk geven op het djen Wil je meer tips zoek mij op facebook Camiel Hielkema Ik ben nog maar 2 jaar bezig en zoek wel iemand die ook net begint ik hoor t graag Dj wheelstar |
hoi
ik ben ongeveer 4 maande geleden begonnen met draaien op een hercules midi air controller. daar heb ik heel goed op leren draaien samen met wat filmpjes op het internet had ik het al snel onder de knie. ik heb nu onderhands al een stuk of 6x opgetreden en daar mee ook weer mijn controller terug verdiend. dus het beste wat je volgens mij kan doen is een midi controller kopen die zijn er al van 80 euro en lekker op je kamer spelen gr erik |
TIP!!!!
Een DJ en een producer zijn verschillend bij DJ Draai je muziek met Een DJ Set of draaitafel Maar Producer maak je zelf je eigen tracks voorbeeld in FL Studio of andere programma's |
Ga iets doen met echte draaitafels. Dat lijkt mij het knapste, maar je moet het zelf weten ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |