![]() |
Onderwerp brochure (12-16 jaar)
Beste scholieren,
Ik loop stage op een middelbare school op het VMBO met de leeftijd van 12 t/m 16 jaar. Ik ga een brochure schrijven voor school, maar ik twijfel nog aan de onderwerpen die ik kan kiezen. Wat vinden jullie, jongeren van 12 t/m 16 jaar, interessant om meer informatie over te hebben? Dit kan gaan van huiswerk inplannen tot seksualiteit en drugs. Kom maar op met jullie suggesties.:) Groeten, Kimberley |
Negatieve kanten van social media. Qua cyberpesten, carričretechnisch onhandige dingen plaatsen, verslaving, etc.
|
Citaat:
Maar de negatieve van social media, is inderdaad ook iets wat kan. Ik weet zelf wel een aantal onderwerpen, maar ik ben vooral geďnteresseerd om te weten waar jongeren op dit moment geďnteresseerd in zijn. Bedankt voor je reactie |
Ik denk dat social media de jeugd wel aanspreekt. Veel jongeren zijn heel actief op bijv. facebook en twitter zonder te beseffen welke gevolgen het, nu of later, kan hebben. Er zijn zat voorbeelden van jongeren die geen stageplaats kunnen vinden door bepaalde foto's op hun facebook-profiel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |