![]() |
Hitler is dood. Wilders is saaivenenveertig. #1865
Continue!
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Sarah 67 Sadye 54 Mutant 51 Lusi 35 Little Phoebe 27 .sann 26 Miekje* 26 Chick Rock 23 Quintiano 22 Absinthe. 21 Ingegerd 20 Trimm Trabb 17 Paranoide 16 fizzle-fluffy 14 MargotTenenbaum 12 Pip 12 Tina 10 Frayne 9 Neko* 5 Martiño 4 Snebbeltje 4 Carn 3 Ertur 3 Turk February 3 Haubenmeise 3 Andijvie 3 Lieveheersbeest 3 WishfulDreaming 2 Qimm 2 Klovorhop 2 lovage 2 |
Goede titel (y)
|
Oeh, tijd voor Downton Abbey *O*
|
Mijn Schefflera verliest blad, dus ik schrok me de tering. Schijnen ze dat wel vaker te doen na verpotten of verhuizen. Pfieuw :ghe: Nu maar hopen dat 'ie niet ál zijn bladeren verliest, want dan zit ik heel de winter met een kale plant (n).
|
Wat is politiek toch saai.
|
Oeh is Downton Abbey weer begonnen :lief::lief:?
Hm dan zal het nog wel even twee maanden duren eer het weer in NL komt... |
Ik weet niet wat imageshack aan het melken is, dus ik heb het maar naar mijn eigen site gegooid.
Naar aanleiding van 'ik kan niet met één hand lezen', wist ik heel even ook niet meer hoe het moest toen ik was geïnstalleerd. Gelukkig nam mijn automatische piloot het over. http://www.mutant-art.com/extra/lezen.jpg Zonder handen zelfs, al heb je wel af en toe een hand nodig om een bladzijde om te slaan :D |
Hoi, ik kom even zeggen dat ik van mijn studie hou :lief: En nu ga ik weer verder leren. Dág!
|
Hoi, ik kom even zeggen dat ik goed bezig ben, al zeg ik het zelf. Dag!
|
Citaat:
Waarom dl je niet eigenlijk? |
@Ingegerd:
Spoiler
|
Citaat:
|
Via de laptop kijken vind ik ook maar niks als je samen kijkt. Alleen trouwens ook liever via tv, maar nou ja. Moet wel zeggen dat ik een hdmi-kabel zou aanschaffen om het via de tv te kijken als dat zou betekenen dat ik niet maanden hoefde te wachten op mijn favoriete serie :o
|
Ja ik weet het... Maar toch wacht ik nog even :o Ik zag dat NCRV het dit najaar weer uit gaat zenden, dus ik heb vertrouwen dat het goed komt.
|
Genoeg gestudeerd voor vanavond (y)
|
De mandarijnen zijn, helaas zoals verwacht, niet geweldig. Veel fliepeltjes. Ik zou ook beter moeten weten, het is nog te vroeg.
|
Na Sinterklaas zijn de mandarijnen het lekkerst :Y En dan vooral die bladmandarijnen uit kistjes, nom!
Tijd om te douchen en te slapen, ik ben vandaag echt gesloopt. Weltrusten, forum! |
Chocolat op tv <3
|
Citaat:
|
Oh wauw, vanmorgen was ik al moe, vanmiddag kon ik niet meer en heb ik op de bank naar wat opgenomen zooi gekeken. Toch nog naar het donorcentrum geweest en nu is het licht helemaal uit. Ik denk dat ik mijn trap opkruip en ko ga in bed (zal vast wel weer tegenvallen, maar veel meer kan ik toch niet meer presteren). Ik wil al twee dagen aan een schilderij beginnen en ik ben gewoon te moe :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom haal en eet ik nooit citrusvruchten, teveel gedoe voor mij, die moeten compleet ontdaan zijn van alle frutsels. Voor ik kan gaan eten zijn we een half uur verder en stinken mijn handen naar wat ik aan het ontleden ben.
|
Oh ik eet dat gewoon op. Proef je amper.
|
Ik doe er meestal ook niet moeilijk over, maar aan deze zitten héél dikke draden en vellen. Gewoon niet lekker.
|
Ik had laatst van die mineolla's of zoiets, echt lekker.
|
Ik heb een berg groene satsuma's, mjammm!
|
Ik dacht dat satsuma's ook gewoon mandarijnen waren. :confused:
Zo noemen ze ze iig in 't engels. |
Wat fijn, een vriendinnetje kwam zomaar langs op mijn vrije avond! <3!
|
Hah, ik heb de afgelopen weken al 40 euro aan kleding verkocht via fb (Y) en mogelijk de komende dagen nog eens bijna 13 euro :cool:
|
Ritme overrulet moe zijn vrij duidelijk. Lekker woelen gek!
|
Ik had een topavond. Van begin tot eind. Eerst heeeeeerlijk uit eten geweest met anne en m'n jong bij sumo. Ik ben helemaal los gegaan met de eendenborstfilet :lief::lief: Daarna een leuke date (y) en toen gezellig naar de kroeg met een andere schat van me. Wat heb ik toch een leuk leven (y) nou doei forum tot sinas :D
|
oh en morgen bier drinken met klasgenoten :lief: en vrijdag met 15 klasgenoten eten. Serieus, kan het nog leuker allemaal? :D (y) *O**O*
|
Wat tof pip!!
|
Jeuzes Pip, je hebt 't er maar druk mee. :D
Superleuk dat 't allemaal zo leuk is. Leukleuk. (y) |
Het is trouwens te vroeg, maar ik moet naar colleeege. M'n ogen zitten echt nog dichtgeplakt. Gelukkig is er Destiny's Child op MTV om me wakker te schudden.
Ai doont sink yor reddie for dis jellie! *schudt* |
Het wordt opeens erg donker buiten (n)
|
Dansles gister was érg leuk. Ik heb slechts 4x op zijn tenen gestaan, en zolang ik vooral niet nadenk doen mijn voeten nog precies wat ze moeten. :y
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, dat is mijn logica. |
Ik zeg wel vaker dat ik een Granny eet als ik Granny Smiths heb dan dat ik een appel eet. Maar ik vind een Granny een zijspoor van de appel, groen en zuur :lief:
|
Citaat:
|
Ik heb echt 0 zin om dingen te doen. Al de hele week. Vet productief. :herp:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou Quintiano, zijn die consoles toch nog ergens nuttig voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom hier echt te weinig, maar goed. Ik wilde nog reageren op het e-reader verhaal. Want ik heb eigenlijk ook liever boeken, want boeken <3 Maar het is wel handig dat een e-reader licht is en met 1 hand te bedienen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |