Citaat:
Arocx schreef:
(Bericht 33295962)
Hallo,
Ik ben erg verliefd op een meid die aliemand heeft. Ze weet dat ik van dr houd, en ik weet dat zij mij leuk vind...we hebben zelfs een paar keer gezoend :bloos:
T vriendje weet dat we gezoend hebben,
Maar nu is de vraag wat ik moet doen omdat ik echt erg verliefd.
Ik hoop datjullie advies hebben,
Groetjes!
|
Ik heb dat 10 jaar volgehouden bij mijn muze en uiteindelijk na jaren uit elkaar gegroeid te zijn met af en toe elkaar weer tegenkomend met dezelfde aantrekking en onze eigen persoonlijke dramas hebben we elkaar weer gevonden en is zij van haar man gescheiden om met mij te kunnen zijn.
Dus als je over 10 jaar nog steeds zo veel van der houdt dat je niet zonder der kan moet je vooral volhouden ;)
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 33295983)
Ten eerste zou zij niet met je moeten zoenen, aangezien ze een relatie met iemand anders heeft.
|
Nou en, dat heeft nog nooit echt wat betekend als zij hoteldebotel op je is, vooral als zij twijfels heeft over haar huidige relatie (en haar vriend zijn werk dus niet doet)
Citaat:
Zolang zij iemand anders heeft kan jij niets doen
|
Waarom niet, hij heeft toch geen loyaliteit aan haar vriend?
Citaat:
Zij zou ervoor kunnen kiezen om het met haar huidige vriend uit te maken zodat ze met jou kan zijn.
|
Dat kan ze inderdaad, lijkt me ook wel prettig als je een serieuze relatie met haar voor ogen hebt, maar verder hoeft dat dus niet.
Citaat:
(Als haar huidige vriend niet eerst bedenkt haar te dumpen omdat ze vreemd gaat.)
|
Dat zou het makkelijkst zijn ja.
Citaat:
Maar dan nog moet jij je afvragen of je wel echt met haar wil zijn (oké, je bent verliefd, maar zij is duidelijk niet betrouwbaar!).
|
Niemand is echt betrouwbaar, je moet je afvragen of jij haar zo gelukkig kan maken als kerel en zij jou dat je haar wilt vertrouwen en zij jou.
Citaat:
ProBro schreef:
(Bericht 33301633)
Kijk uit voor het gedrag van haar vriend
|
Ha! toch op de valreep nog een praktische tip, inderdaad ookal heeft haar vriend het waarschijnlijk zelf verkloot houd er rekening mee dat hij boos op jou is en niet op haar.
|