![]() |
ik heb tietjes en ben een jonge... HELP
Hoi ik heb tietjes en ik ben een jongen ze groeien al een tijdje beetje bij beetje en ik ben bang dat als het zo door gaat ik mischien later een bh moet gaan dragen en dat wil ik echt niet komt de groei mischien omdat ik super vaak met meisjes speel of hoe kan het groeien en hoe kan ik dat laten stoppen geef alstjeblieft tips ik heb het echt nodig
|
Het is helemaal niet zo vreemd dat jongens een klein beetje borstvorming hebben. (Zeker niet als deze jongens iets steviger zijn, maar ik weet niet of dat bij jou het geval is.) Maar weinig mannen met manboobies dragen een beha, dus daar zou ik me nog maar niet al te druk over maken.
Als je nog in de groei bent komt het waarschijnlijk vanzelf ook wel weer behoorlijk in verhouding. Dat je met meisjes speelt kan volgens mij geen invloed hebben op je borstgroei. Laat je er in elk geval niet te onzeker door maken. Je lichaam is aan het veranderen en soms duurt het even voor alles normale verhouding aanneemt. |
Oke bedankt
|
Maar het diet een beetje pijn
|
In de puberteit hebben veel jongens wat borstgroei, meestal trekt dit vanzelf weer weg als je ouder wordt. Hoe oud ben je? Heb je ook al bijvoorbeeld okselhaar?
Als je verder nog helemaal niet in de puberteit bent, is dit wel iets om mee naar de dokter te gaan zodat die kan kijken waar het van komt! Het komt in elk geval niet doordat je met meisjes speelt. |
Ik beb veertien en ja
|
Maar kan ik er iets aan doen
|
Op internet (google eens op "manboobs") is van alles te vinden waardoor je het misschien zou kunnen verminderen. (Denk hierbij aan bepaalde spieroefeningen e.d.) Dat dit bij jou ook effect heeft staat natuurlijk niet vast, maar je zou er allicht eens informatie over kunnen doornemen.
|
Citaat:
|
Hoezo???
|
Citaat:
|
Je kunt er niets aandoen. Je moet er maar mee leren leven. Of de tips van Elin3 gebruiken.
|
Citaat:
|
Wat betekend dat??
|
Ik weet niet of je te dik bent, maar te veel vet geeft natuurlijk ook borstvorming bij jongens.
|
?
|
Hoi ik las dat je kan voelen bij jongens wat voor borsten je hebt wat zijn de mogelijkheden
|
Citaat:
|
Had ik een keer gelezen tenminste voor jongens
|
Iets met bitch-tits en andere tits ofzo
|
Citaat:
|
Pf ja óf je bent gewoon te dik en dan heb je voornamelijk vetweefsel, óf je hebt (bij jongens verdwijnt dat weer) een klein beetje borstklierweefsel (wat je dan voelt als een soort van stevig schijfje achter je tepel).
|
Citaat:
Ik had het ook in puberteit. En is irritant, maar het gaat vanzelf weer weg! Ook dat het beetje pijn doet klopt. Dus je kan/hoeft er niks aan (te) doen, gaat vanzelf weer weg. :) |
Nagenoeg alle jongens hebben tietjes rond de pubertijd. Je krijgt zo'n lading hormonen die intern aan de slag gaan. Je vormt dan wat borsten, dat houdt even aan, daarna zakken die hormonen weer naar een wat rustiger niveau en verdwijnen de borsten ook weer. De ene jongen heeft dit iets meer dan de ander, maar vrijwel elke jongen maakt dit mee rond de pubertijd (en die leeftijd heb je wel).
Er is niet echt iets aan te doen, ook niet tegen te doen. Gaat vanzelf weer weg. Dikke mensen zullen er over het algemeen wel meer last van hebben, want zoals gezegd: als je dik bent als jongen vorm je ook borsten. |
Citaat:
|
IK HEB NU ZULKE GROTE DAT IK MISCHIEN WEL EEN CUP MAAT HEB HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Antwoord nu eens op de vraag die al vaak gesteld is: heb je last van overgewicht of niet?
|
Ik denk het niet hoezo
|
MAAR WAT MOET IK NOU TEGEN MIJN MEGA TIETEN DOEN
|
Stel je niet zo aan. Ze gaan echt niet van de een op de andere dag veranderen. Dat duurt maanden.
Als je te dik bent, moet je zorgen dat je niet dikker wordt. Als je niet te dik bent, gaat het vanzelf wel over als je ouder wordt. Niet zo dramatisch. |
?
|
Nou dat is mischien bij jouw maar bij mij groeien ze snel
|
Citaat:
|
DAT IS NIET GRAPPIG
|
Roepen zal alleszins niet helpen. Als je hier hulp verwacht, kan je maar beter even normaal doen.
|
Sorry
|
Maar ik moet echt hulp
|
Nodig
|
Dus kunnen jullie helpen
|
Lees dit eens. Komt het wat overeen met je klachten of niet?
|
Nee ze groeien vanzelf ik ben niet dik heb geen kanker dus wat
|
Nu ze groeien wat moet ik
|
Heb je het eigenlijk wel gelezen?
Citaat:
|
|
Dit topic gaat nergens meer heen. Als er een man is die serieus problemen heeft met borstgroei is hij zeker vrij om een nieuw topic te openen, maar het is denk ik beter voor alle betrokkenen om dit specifieke topic maar te sluiten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |