![]() |
wat vinden meisjes en jongens van elkaar
Hoi ik ben al een tijdje benieuwd wat wat meisjes en jongens van elkaar vinden.
OKE EERST DE JONGENS. JONGENS WAT VINDEN JULLIE AFKNAPPERS VAN MEISJES. EN WAT VINDEN JULLIE LEUK EN HOE ZIE JE JE IEDEALE VROUW EN WAT IS JE NACHTMERRIE VROUW. OKE MEIDEN NU JULLIE WAT VINDEN JULLIE AFKNAPPERS VAN JONGENS WAT VINDEN JULLIE LEUK AAN JONGENS HOE ZIET JE IDEALE MAN ERUIT EN HOE JE NACHTMERRIE MAN. IK WOUW DIT WETEN ZODAT IK EEN BEETJE EEN BEELD HEB VAN WAT WE VAN ELKAAR VINDEN |
Daar komen de standaard antwoorden :herp:
Aantrekkelijk: Slim Grappig Attent Verzorgd Lief Een goede uitstraling Afknapper: Dom Arrogant Egoïsme Onverzorgd (met een speciale uitstap voor het gebit) Wat uiterlijk betreft vindt de een blond aantrekkelijker en weer een ander donker of rood. Fysiek wil iedereen wel graag een lekker ding. Dus niet enorm vet of enorm mager. Waarbij sommigen graag een echt afgetraind lijf willen (hoewel er altijd een handje vol mensen zijn die juist van extremen houden) en dan zijn er tenslotte de (liegende) moraalridders die zeggen dat het uiterlijk er geheel niet toe doet. |
Misschien moet je er nog 10 topics over maken zodat het wat duidelijker is.
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben weer een flinke spam-robot met al die maffe topics.. |
|
Er zijn al meerdere topics over "Wat meiden zoeken in een jongen" en "Wat jongens zoeken in een meisje", gebruik even de zoekfunctie, dan vindt je ze vanzelf. Het lijkt me niet zo nuttig om het zoveelste topic daarover te hebben, daarom gaat dit topic op slot.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |