![]() |
verliefd help
Hoi ik ben al een tijdje verliefd op een meisje niet dat daar iets mis mee is maar ze is dik dus mat moet ik doen
|
Ze is dik, nou en? Stel je niet aan en maak geen problemen die er niet zijn. Als jij verliefd op haar bent veranderd haar gewicht daar weinig aan. Geef je voldoende om haar om je er niet voor te schamen om met haar gezien te worden (die schaamte is nergens voor nodig, maar mensen kunnen behoorlijk lullig doen)? Als je een probleem hebt met haar gewicht dan snap ik niet waarom je zegt verliefd op haar te zijn.
|
Gatverdamme zeg. Snel op iemand anders verliefd worden natuurlijk.
|
Dar kan ik zelf niet beslissen of wel
|
Waar?
|
Citaat:
Als je verliefd op haar bent terwijl je haar dik vindt en daarom niet weet wat je moet doen, ben je niet echt verliefd. |
Oke
|
What the hell gebeurd hier lol.....
Noedelhap: Als je verliefd op haar bent terwijl je haar dik vindt en daarom niet weet wat je moet doen, ben je niet echt verliefd. tornado64: oke droog.... lijkt me een troll |
Hoeft niet perse een probleem te zijn. Je vindt haar leuk dus ga ervoor. Nadien kan je nog altijd samen sporten bijvoorbeeld. Of lief aanhalen dat je je zorgen maakt over haar gezondheid ! ^^
|
Ik ben trouwens al helemaal over diedikke heen ze is moddervet met meloentieten ze heet trouwensFleur maar ik weet niet waar ik zat ik was waarschijnlijk in de war met Amber en Nienke daar heb ik het over op een andere topic
|
Mooi dan gooien we dit op slot!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |