![]() |
Saai love België! #1866
:yeah:
|
:cool:
De jumbo heeft vies vlees ja. Mijn vader gaat graag naar de jumbo, omdat die goedkoop is. Alles wat goedkoop is vindt hij lekker. |
Mutant 69
Chick Rock 59 Sadye 42 Little Phoebe 33 fizzle-fluffy 31 Trimm Trabb 30 Frayne 27 Miekje* 26 Neko* 22 Snebbeltje 21 Ingegerd 17 Lieveheersbeest 17 Klovorhop 14 Tina 12 Tink* 10 Absinthe. 10 Sigmund 7 Paranoide 7 Quintiano 6 Sarah 5 Haubenmeise 5 .sann 5 Andijvie 4 lovage 4 Pip 4 Carn 3 Ertur 3 Etmakas 3 Turk February 2 indigo 2 Quis 3.0 1 Qimm 1 |
:lief:
Citaat:
Over Jumbo: De C1000 in Baarle is overgegaan naar Jumbo, maar die hebben pas ingestemd met de verandering nadat ze geregeld hadden dat ze de oude slager konden houden (y) Maar de laatste keer dat ik er was, gingen ze brullen tegen caissières bij de selfscan omdat die niet snel genoeg waren en er meer dan 4 mensen in de rij stonden. En toen wilden ze nog in discussie over de hoeveelheid wachtenden en toen heb ik even mijn bek open getrokken, ik was 3e, maar 4 en 5 kwamen na mij en dan niet gaan blaten dat het maar 3 en 4 is terwijl er al iemand weg is :nono: Dan nog brullen tegen je klanten dat iets wat ze op het laatste moment nog nemen, NIET GRATIS is, tering! Laat je niet zo kennen! |
en mijn moeder gaat liever naar de dorpsslager, omdat ze lekker vlees wil :D En dat botst.
|
Ja, hoeist met jou, kut!
|
Citaat:
Citaat:
|
Huhu 69
|
Citaat:
|
Ze zijn allebei gestoord :ghe:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net twee uur opgeruimd en schoongemaakt. De slaapkamer is helemaal schoon en de gang ook. Ik heb daar zelfs de binnen- en buitenramen gewassen. :cool:
|
Citaat:
Hm, ik ga zo toch maar naar de Aldi rijden. Ik weet niet of mijn broeken al droog zijn, anders ga ik wel als een echte pauper in mijn joggingbroek. |
:D :p
|
http://www.hollandproducten.com/imag...ps_pickles.jpg
Grappig is wel dat er hollandproducten onder staat en jij ze daar niet kunt kopen :D |
Citaat:
|
Lays :lief:
Mijn broertje en ik hebben een eeuwige Lays vs. Croky discussie. |
Citaat:
|
De aanbiedingen van de Aldi zijn stom. Of nou ja ze zijn leuk maar altijd al binnen een paar minuten helemaal uitverkocht omdat er dan een horde bijstandsmoeders voor de deur staat. :bob:
|
Citaat:
|
Ja klopt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De dochter van de nicht van mijn moeder is getrouwd, en ze heeft een erg lelijke en verkeerde keus jurk aan -O-
|
Citaat:
|
Goed, ik ben weg :D
|
Moet ik je verwachten of enkel naar de Aldi :P
|
Fuckers, waar blijft Eye of the Tiger!
|
Fuck off met je dramamuziek, daar kijk ik niet voor!
|
Bah! Tegenvaller :'(
Dan zet ik het zelf wel op, ja! |
Oooh gadverdamme het griepseizoen begint weer. net nu ik vet veel te doen heb voor mijn studie en het echt lekker gaat, hoesten en slijm en alles. Baaaah.
|
Citaat:
Maar ik heb weer een flink voorraadje Golden Showers (Y) |
En natuurlijk de ijskoffie <3
|
Ik moet nog naar de plus.
Ik heb al weken last van slijm, hoesten en snotjes enzo. |
Ik vond net RCT terug (de enige echte) en ik ga nu kijken hoe dat gaat op Windows 7 :D
|
Wij hebben stof gekocht voor gordijnen *o* Ik heb zin om van alles te fröbelen. Misschien die ene bloempot maar eens opleuken, de plant die ik van Miekje kreeg kan wel een grotere pot gebruiken (Y)
|
Citaat:
Citaat:
--- Maak plaats voor de creatyfuslijer! Ik mis OP :'( |
Citaat:
|
Ik heb de tv aan staan en ben blijven hangen bij De sterkste man van Nederland 2013. Ik vind het fascinerend.
|
http://forum.scholieren.com/image.ph...122&type=thumb
http://forum.scholieren.com/image.ph...704&type=thumb Serieus mensen, ik kan echt niet de enige zijn! :'( |
Misschien moet ik proberen in mijn geheugen te planten dat Ingegerd rechtsboven een donkere hoek heeft. Proberen.
|
:D
|
Ik zal een sop zoek gaan naar een andere ava dan (Y) Wil stiekem toch een andere :o
|
Ik kan het prima uit elkaar houden.
|
Citaat:
|
Gewoon de nick lezen, probleem opgelost (y)
|
Over dat onscherp maken, jullie hebben allebei links wat warmere kleuren, Ingegerd geel, Sadye oranje. En dan iets rechts van het midden is een dikke streep roodachtig naar boven, iets naar links. Dus de donkere hoek is echt wat het verschil maakt voor mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |