![]() |
Waar onder de 16 sigaretten te krijgen in Haarlem?
Hooi lezers!
Ik post dit omdat een vriendin van mij verslaafd is aan roken maar niet meer kan krijgen omdat haar moeder is gestopt. Wij wonen in Haarlem en omstreken dua vandaar de vraag; Waar kan je onder de zestien sigaretten kopen in Haarlem? Voor jullie vragen wrm ik me vriendin dit laat doen is omdat ik vind dat het haar eigen keus is. Groetjes Britse_Anoniem en mijn vriendin! X |
Niet, net als in de rest van het land. Misschien heb je een keer geluk dat ze niet naar legitimatie vragen, maar dat houdt ook een keer op.
|
Bij kebabszaken in haarlem geven ze nog de minste fucks. Probeer het daar.
|
Overal. Bijna nergens word je ID gevraagd.
|
Als ze een beetje tieten heeft overal.
|
Citaat:
|
HEUJ HAARLEM!!! Woon ik ook :P En eigenlijk zou ik niet weten waar je die zou kunnen halen...Er zijn wss genoeg coffeeshops die 't gwn meegeven
|
Coffeeshops. Die sigaretten meegeven. Aan 13-jarigen. Knap.
|
Citaat:
Nog beter is om gwn te stoppen met roken en je leven niet nu al te verkloten :nono: |
Ik denk dat geen enkele dat coffeeshop dat doet. En dat het je leven verkloot is ook overdreven.
|
Ik denk dat er minder coffeeshops zijn die 13-jarigen überhaupt gaan binnenlaten dan gewone sigarettenverkopers die even wat minder opletten.
|
Probeer kleine winkels te vinden, zoals het postkantoor, of gewoon de sigarenboer. Die schijnen minder te verkopen dan vroeger, dus zullen ze sneller meegeven.
|
koffieshops worden meer gecontroleerd dan een sigaren zaak dus die willen altijd (al ben je 50) je id zien.
|
Ik krijg eigenlijk altijd mee vooral bij Turkse zaken.
Maar ik zie er wat ouder uit dan ik ben veel vrienden vragen aan mij altijd om te halen ben zelf gestopt gelukkig. |
Late reactie, maar tis me vriendin. IK rook sws niet maar ze komt niet ver aangezien jullie tips x
|
ga naar de turk, vraag iemand van 16 of vervals je id
|
zij heeft geen turken in de buurt, of we kennen er gwn geen
|
hij bedoelt met de turk een turkse supermarkt.
|
Dan zouden we ff moeten opletten want we wonen in een blanke buurt
|
Je woont in fucking haarlem.
|
Ja. Er zijn bij ons in de buurt geen kleurlingen te bekennen
|
De stad is om de hoek. Lastig.
|
Wel schattig hoe ze volhoudt dat ze niet voor haarzelf koopt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoek een Turk = Gebruik Google Wat mij betreft. Met net nog wat meer uitleg zonder handleiding ;) |
Citaat:
|
Inderdaad, dat staat ook in de algemene forumregels, maar ik vind dit een beetje grijs gebied, er wordt op D&A sowieso gesproken over het gebruik van illegale middelen. Het vaag antwoorden op de vraag van een 13jarige waar ze aan sigaretten zou kunnen komen is voor mij grijs genoeg om te laten staan. Sowieso is het (dacht ik) niet verboden om te roken onder de 16, het is verboden om ze te verkopen aan personen onder de 16.
Ik snap wel wat je bedoelt overigens en ik kan het ook niet beter uitleggen :D |
Dankje voor de tips, zal me vriendin blij mee zijn. En ik ga nooit meer roken dus ik hou het vol.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |