![]() |
pis
als ik iets egt heel fijn vind moet ik vaak uit het niets pissen, schaam me er een beetje voor. is dit normaal of watte :x
|
hangt ervan af of alle 2 het lekker vinden ;) maar even serieus, als je een meisje bent kan dat wel ^^ Is bijna hetzelfde gevoel als klaarkomen ^^
|
nee ben een jonge maar me vriendin heeft er geen problemen mee opzoch, vroeg t me gewoon af
|
Je bedoelt tijdens de seks?
|
Dat is niet normaal nee.
|
ja ik bedoel tijdens seks
|
Kun je het dan nog wel ophouden? Op zich is het niet gek dat je blaas gestimuleerd wordt tijdens heftige seks, en net voordat je klaarkomt kun je ook het gevoel krijgen dat je moet plassen. Gelukkig kunnen mannen niet plassen en klaarkomen tegelijk, want als je komt sluit de prostaat je blaasuitgang af.
|
soms wel sms niet wan twoms komt het uit t niets maar als ik t merk kannik het wle ophouden
|
Citaat:
|
nee moe niet vaak pissen en kan t een uur ophouden (dan valt er wlel wen zweet druppeltje, maar t probleem is dat klaarkomen en het gevoel van dat je moet pissen nogal veel op elkaar lijkt :X
|
Plas dan gwn voor het neuken/fappen
Zodat je zakje leeg is Staat er geen druk meer op |
doe ik vaak ook wel, maar zou er dit keer 2min dr voor doen normaal kwartier tot halfuur :X heb pas gelezen dat je na een kwartier weer kan pissen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |