![]() |
Help wat nu
ik heb iemand als vriendin gevraagt om een filmpje tegaan kijken maar ze zijn nee let op ze vond al iemand leuk maar kan ik haar nu nog als vriend naar de film vragen ik vind haar echt heel leuk ik kan haar niet vergeten ze heeft een leuk,lief karakter en ziet er leuk uit wat nu
|
Ik kan niet een gesprek aangaan ik zie haar niet we zitten niet op de zelfde school op whatssap enz reageert ze niet (gelijk) dus kan ik ook niet zo praten ik heb haar gevraagt via een gedicht die ik via whatssap web gestuurd maar een vinkje ik dacht dat ze heb niet had gekregen dus smste ik het nogsteeds geen reactie toen een brief waarin ik haar vroeg of ze een film met me wilde kijken toen kreeg ik een brief terug zie je lief karakter waarin ze zij dat ze het stoer en lief vond dat ik het durde te zeggen en dat ze al iemand anders leuk vond
|
Je wilt de taal kennelijk nogal efficiënt gebruiken maar wat hoofdletters en punten en komma's af en toe kan geen kwaad, die raken niet zo gauw op. En wat dat meisje betreft:ik denk dat ze je wel aardig vindt maar meer ook niet. Je zit dus gewoon in de friendzone!
|
Citaat:
|
Je zou het nog een keer kunnen vragen maar als ze daar niet op reageert of nee zegt zou ik er niet al te veel moeite meer voor doe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze wil je niet. Punt.
|
Ok eindelijk goed duidelijk gezegt
|
Ik heb mijn uiterste best gedaan om je taal te ontcijferen en uiteindelijk kan ik alleen maar concluderen dat het em niet gaat worden. Denk ik dan.
|
Citaat:
|
ben maar brugmug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook kan je je berichten gewoon wijzigen, zodat je niet steeds meerdere keren gelijk achter elkaar een nieuw bericht hoeft te plaatsen. Als typen op touchscreen zo lastig is, wacht dan gewoon even met reageren tot je achter de computer zit. Het komt echt niet op een uurtje aan in jouw situatie. |
ken genoeg meisjes die naar de film willen als vriend, ook als je ze gevraagt hebt. zorg dan wel dat die film niet al te klef is, als je dat doet maak je nooit meer kans dan zien ze he vaak als omkopen heeft me beste vriend gehad
|
Als hij het twee keer kort achter elkaar vraagt, en ze zegt de eerste keer nee, dan denkt ze heus een dag later niet van oh hij vindt mij niet meer leuk. Dus ik ga nu wel als gewone vrienden naar de bios.
Kwel jezelf niet, en laat het contact een beetje gaan. Je komt vanzelf wel een ander tegen die wel met je mee gaat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05. |