Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   balhaar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1883693)

underdok3 01-10-2013 22:54

balhaar

hihihi me broertje had weer een gek vraagje en dat maakte mij ook wel nieuwsgierig :P. moet je balhaar eigenlijk afknippen of vinden meisje dat niet zo boeient.

DonaldFuck 01-10-2013 23:18

Balhaar bijhouden.

DAH 01-10-2013 23:20

Verschilt per meisje.

bloodyb 02-10-2013 00:17

Op je ballen groeit geen haar, hoogstens op de zak waar ze in zitten en ik denk niet dat het op jouw leeftijd al zo lang is dat je het met schaar kunt knippen. En een keer misknippen is ERG PIJNLIJK. Als je het zo nodig weg wil halen gebruik dan scheerzeep en goedkope wegwerpmesjes. En het ene meisje wil dat je er uitziet als een kleuter en andere boeit het niet echt. Dus doe wat je zelf wil.

mark_vans 02-10-2013 13:32

Het is geen kwestie van 'moeten' hoor.

underdok3 02-10-2013 16:05

okay maar ehm ik heb wel wat balhaar voor iemand van 14 :X teminste dat denk ik sommiga haartjes zijn namelijk 4 cm :D

underdok3 02-10-2013 16:05

en me broertje is btw haarlos op dat plekje op een paar haartjes na hij begint ze namelijk te krijgen

Nitrogen 02-10-2013 16:06

Sommige meisjes willen je superglad, sommige willen een beetje haar en sommige meisjes vinden een heel oerwoud sexy.

En als je nooit neukt zou ik het gewoon niet scheren. Je hebt er toch geen last van denk ik.

InfoBoy 08-10-2013 22:10

Citaat:

Nitrogen schreef: (Bericht 33303085)
Sommige meisjes willen je superglad, sommige willen een beetje haar en sommige meisjes vinden een heel oerwoud sexy.

En als je nooit neukt zou ik het gewoon niet scheren. Je hebt er toch geen last van denk ik.

Dat scheren/bijknippen, kan ook prettig zijn als je nooit neukt hoor, bijvoorbeeld in de zomer is het net wat minder zweterig/warm. :)

mark_vans 09-10-2013 00:10

Citaat:

InfoBoy schreef: (Bericht 33310886)
Dat scheren/bijknippen, kan ook prettig zijn als je nooit neukt hoor, bijvoorbeeld in de zomer is het net wat minder zweterig/warm. :)

Onzin.
Bovendien vervult het haar een functie.

pumaboy 10-10-2013 05:50

Ik doe het om de 2 dagen zeker af, is niet zo leuk voor de meiden dt ze bij het pijpen eerst 3 minuten haartjes uit hun mond moeten gaan vissen, tenslotte wil ik ook een glad kutje, dus vindt ik het maar normaal dt ik mijn vriendin en fuckbuddies hetzelfde bied. En inderdaad een hele hoop minder gezweet.

koningcarl 10-10-2013 20:36

Citaat:

pumaboy schreef: (Bericht 33312334)
Ik doe het om de 2 dagen zeker af, is niet zo leuk voor de meiden dt ze bij het pijpen eerst 3 minuten haartjes uit hun mond moeten gaan vissen, tenslotte wil ik ook een glad kutje, dus vindt ik het maar normaal dt ik mijn vriendin en fuckbuddies hetzelfde bied. En inderdaad een hele hoop minder gezweet.

Jij praat zoveel over je 'fuckbuddy's' dat het bijna geloofwaardig wordt. (y)

InfoBoy 10-10-2013 22:41

Citaat:

mark_vans schreef: (Bericht 33311169)
Onzin.
Bovendien vervult het haar een functie.

Wat is er precies onzin aan wat ik schreef? :D

jongscholiertje 12-10-2013 15:33

Citaat:

Ben het zeker eens met pumaboy.
Zelf scheer ik het ook af omdat het voor een meisje heel vervelend is als ze bij orale sex eerst haar tussen haar tanden weg moet halen. Vind ik bij orale sex ook niet fijn.
Ook heb je inderdaad minder last van gezweet en in vind het een stuk hygiënischer omdat je alles makkelijker schoon kan houden.

Zelf vind ik het tijdens de seks ook veel prettiger.

Het is echter je eigen keuze.
Als je niet zoveel hebt of nog niet echt seksueel actief bent, zou ik het nog niet doen. Je bent nog jong, dus voorlopig nog lekker laten zo.

bierkoning 12-10-2013 18:27

Iedereen is anders, en heeft andere wensen. Sommige vrouwen vinden een kaal rondje tussen je beenhaar etc juist totaal niet sexy en heel raar. Anderen vinden het kale zaakje wel fijn. Hou het gewoon zoals je zelf wilt. Krijg je een relatie/vaste scharrel kun je eventueel altijd overleggen als je het vervelend vindt.

Zelf hou ik het gewoon kort, en vind ik helemaal kaal maar raar staan. Ook bij een vrouw hoeft het van mij niet kaal te zijn, ookal is het tegenwoordig bij een groot deel van de dames allemaal kaal.

kimberley1997 13-10-2013 11:42

Citaat:

Inderdaad! Hoe vinden mannen het als ze bij een kutje een hele bos haar aantreffen?

bierkoning 13-10-2013 13:08

Citaat:

kimberley1997 schreef: (Bericht 33315303)
Inderdaad! Hoe vinden mannen het als ze bij een kutje een hele bos haar aantreffen?

er is een verschil tussen een bos haar, en bijgewerkt. Een net streepje of iets dergelijks vind ik prima hoor. Kaal is zo kinderlijk. Mag wel maar ik vind het niet nodig.

kimberley1997 13-10-2013 14:10

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 33315460)
er is een verschil tussen een bos haar, en bijgewerkt. Een net streepje of iets dergelijks vind ik prima hoor. Kaal is zo kinderlijk. Mag wel maar ik vind het niet nodig.

Klopt, maar mijn reply is op het verhaal veel haar. Daar ging het dus ook om

bierkoning 13-10-2013 14:34

oke. ja dat zou voor mij niet hoeven nee.

jongscholiertje 14-10-2013 09:14

Citaat:

kimberley1997 schreef: (Bericht 33315303)

Meisjes/vrouwen met een complete deurmat tussen hun benen vind ik niet zo prettig en sexy en al helemaal niet bij orale seks.
Een heel mooi subtiel streepje of mooi klein bijgewerkt bosje boven haar kutje vind ik wel mooi. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.