![]() |
Vakantie??
Hej,
Hier vraag ik even om jullie hulp. Ik wil graag een weekendje weg met mijn vriendin maar ik wil graag het hele hotel resort ofwatdanook betalen dus graag tips voor iets leuks maar jiet te duur.. Ik was al aan het denken aan Preston Palace all in clusive maar dat is 200euro voor weekend maar zit wel eten drinken indoor kermis enz enz bij of gewoon een hotelletje in scheveningen, amsterdam of zoiets of kiezen jullie voor centerpararcs/sunparks en zelf koken en drinken in huis halen? Thnx! |
Wat dacht je van met haar bespreken wat zij leuk zou vinden en dan gericht zoeken naar iets dat in dat plaatje past en betaalbaar is?
Edit; hoe oud ben je? Als je 15 bent wordt het lastig boeken. |
Je gaat toch niet in een hotel zitten in Nederland. Ga dan naar frankrijk en leuk surfen oid.
|
Ik ben 16 bijna 17 en boek op naam van mijn ouders (hun geven hier toestemming voor).
Graag wou ik mijn vriendin hier mee verassen dus t liefst mag ze er niks vanaf weten |
Laatst gewijzigd door lazerboy15; Vandaag om 16:32. Reden: spellingsfoute
ik zie het ja :herp: Maar wij weten natuurlijk niet hoe je vriendin is en wat ze het leukst gaat vinden. Moeilijk om te zeggen zo. |
Boeken op naam van je ouders kan niet zomaar hoor want je moet je vaak legitimeren bij aankomst.
|
Ik weet zeker dat mijn vriendin alle opties wel leuk zal vinden en mijn legitimeren zich bij aankomst we worden toch gebracht en dan gaan ze weer maar heb echt geen idee. ..
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1883765
Eerste zin in dat topic. (y) Het maakt weinig uit wat je gaat doen, want imaginary vriendinnetjes hebben meestal geen mening. |
Wat Vowel al aangeeft. Als het nog maar net uit is met haar vorige vriend, en jullie nog niet eens echt iets hebben is dit een beetje te snel. Krijg eerst wat met haar, en ga een tijdje met elkaar.
|
Thnx voor reacties!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |